Sanni 10 Anmeld indhold Skrevet September 13, 2005 Hej Overvejer at tage på forlænget weekend i Göteborg eller Stockholm. Er der nogen, der ved, hvordan man billigt kan komme til én af destinationerne, og hvor man eventuelt kunne overnatte (hostel/ hotel el. lign.)? Jeg har søgt lidt på Google, men jeg er ik´supersej til at finde rundt på nettet, så måske nogen har specielle anbefalinger eller hurtigt kunne google noget bedre, end det jeg har? Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Sanni! Hvis du vælger Stockholm, kan jeg måske være til hjælp. Skriv evt. mail på ulmus@bredband.net med dit tlf.nr., så skal jeg ringe til dig, når det passer dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Hej Sanni KIK HER her er en masse om Göteborg. Skal det være lidt lux så bestil et "GöteborgsPaketet" du får hotel, morgenmad samt fri entre på alle musser, og fri befordring med busserne :th2: På lænket er det også info om vandrerhjem Rejse er nok billigst med fx. säfflebussen 270 sv kr malmø-göteborg. Göteborg er forøvrigt en hyggelig by at færdes i :) God tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites