Jump to content
kjhg

Anbefaling af förskolar

Recommended Posts

Ja så gør vi det sørme...flytter fra KBH til Sverige....er stadigvæk ret nervøs for hvordan ungerne skal tage det :( , men glæder mig til at "komme igang"!! Vi har købt en grund i en ny udstykning i Klagshamn. Desværre er huset først færdigt om ca 1 år, og eftersom vi skal være ude af vores hus i DK til januar, får vi lige en mellemstation på ½ års tid, men det ser ud til, at vi har fået fat i en lejlighed i Annestad. Nu er vi igang med at skrive vores børn (1 og 3 år) op til förskolan, er der nogle der har nogle erfaringer med nogle af dem i Klagshamn / Bunkeflo? (Evt hvor der også er et par danske børn....) Har i nogen ide om ventetiden? På forhånd tak. :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, vi har vores børn i Bunkeflo, en på skolen og en på Ängslättforskole, og det er super godt. Da vi flyttede herover tog det ca 3 mdr for den største talte flydende svensk, så jeg tror ikke det er ungerne man skal bekymre sig om, det falder hurtigt og er som gode til at omstille sig. Det store ryk er jo i aug., så jeg ved ikke helt hvordan situationen er lige nu, men det er bare at ringe, det hele bliver koordineret et sted fra. Jeg ved også at der er ved at blive bygge ny forskole i Bunkeflo, så mon ikke der er håb forud ??? Og velkommen til iøvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites