thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2005 Hejsa alle, Jeg kigger lidt på noget navigation da jeg er en spasser til at finde rundt i københavn og malmø. Jeg har derfor kig på noget TomTom Go, men der findes jo mange slags. Er der nogen der har erfaringer med TomTom Go eller andre lignende? det skal ikke være en PDA med navigation, det må gerne være bilradio med navigation og det må ikke koste mere end 6000kr.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Altså det jeg har hørt (ingen erfaring selv) er at TomTom skulle være den bedste.... :) Og ham jeg hørte det fra har vist en del forstand på det :)....hehe....kan det bruges ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Du kan eventuelt gå efter den nye TomTom Go 700 med bluetooth, hvis din mobil har det, så kan den nemlig opdatere ruten, hvis der kommer nogle trafikale problemer.. Ellers har Navigon et fedt sæt, som regel kombineret med en HP Ipaq af en eller anden art, men de er rigtig gode og har også TMC indbygget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 For 6000 kr får du ikke meget fastmonteret så vidt jeg kan se rundt omkring. Det er vist mest PDA med TomTom fx. Jeg har VDO Dayton i min ene bil, fungerer perfekt, og PDA med TomTom 3 i den anden, fungerer perfekt også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Prøv at se her http://www.blaupunkt.dk/nav_sys_81.asp Listepris DKK 4.999 - iflg. Blaupunkt prisliste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 TomTomGo 700 til 5949.- i bilka i denne uge.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Thygesen: Klart en TomTom Go 700, hvis du har pengene til det. Den er også forrygende at have med på gårtur, når du ligger og høvler rundt steder du ikke kender. Go-modellerne er pokkers hurtige til at opdatere. Ikke lige så sløve som min gamle iPaq2210 med TomTom 2 på *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites