Jump to content
Soap

NFL på comhem?

Recommended Posts

hmm.. muligvis. Skrev på et tidspunkt (lige da sputnik startede) og hørte om de ville vise NFL. Det ville de ikke pg.a. rettigheder. Men skal da lige finde ud af om der sker en undtagelse. Meeeen nu har jeg jo godt nok planlagt en bytur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmm.. muligvis. Skrev på et tidspunkt (lige da sputnik startede) og hørte om de ville vise NFL. Det ville de ikke pg.a. rettigheder. Men skal da lige finde ud af om der sker en undtagelse. Meeeen nu har jeg jo godt nok planlagt en bytur :-)
Det var nu ikke fordi jeg vidste det - men mere, at det vel var værd lige at tjekke. Men det var nok mig der lige var lidt hurtig :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BS: så skal vores hold spille mod hinanden i aften.. det skal blive spændende
Specielt spændende bliver det nu ikke da Patriots selvfølgelig tromler hen over jer :laugh: Det der tilnærmelsesvis kan blive spændende er om vi vinder med 20, 40 eller 60 over jer :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har forsøgt at få et svar ud af Comhem's kundeservice og hjemmeside ang hvilke kanal man evt kunne betale for, for at se superbowl. Men nytteløst. Så jeg har tilladt mig at hytte mit eget skind og springe til på en invitabydelse til Mariot hotel i cph om et arrangement der. Aner intet om der kan købes billetter eller om man skal inviteres. Men der vil jeg ihvertfald være og se Patriots mod et eller andet hold i finalen iført min Nr 12 trøje :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super for dig' date=' men hvor skal jeg så se min NFL Super Bowl.. HULK!!![/quote'] Hvis du finder ud af den kan købes hos Comhem digital tv kan du bare låne nøglen til min lejlighed :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå. Hvad siger i drenge. Lidt ærgelig over at Bears ikke vandt den. Sikke en start på kampen for Bears. Det tog lidt tid for Payton at genvinde kontrollen over sine tropper man da han så gjorde det skete der også ting og sager. Hard Rock kbh kan IKKE anbefales til sports arrangementer. Magen til amatører skal man sq lede længe efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin kamp og fint sæson. Er glad for at Bears tabte kampen. Grossman er ikke god nok til at spille i super bowl og slet ikke god nok til at vinde en. Peyton har fortjent at vinde, han er den bedste QB i NFL. Go Niners!!(næste sæson bliver godt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nul! Brady har måske været på et bedre hold men Peyton er den bedste QB i NFL. Peyton er i den samme klasse som Montana, Marino og Elway.
Hmm tillad mig at citere Adam Rank fra nfl.com Can there be any doubt now that Tom Brady is one of the great quarterbacks in NFL history? I don't think so. Ikke for sjov at Brady er blevet MVP 2 gange på 3 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites