thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 hmm.. muligvis. Skrev på et tidspunkt (lige da sputnik startede) og hørte om de ville vise NFL. Det ville de ikke pg.a. rettigheder. Men skal da lige finde ud af om der sker en undtagelse. Meeeen nu har jeg jo godt nok planlagt en bytur :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 hmm.. muligvis. Skrev på et tidspunkt (lige da sputnik startede) og hørte om de ville vise NFL. Det ville de ikke pg.a. rettigheder. Men skal da lige finde ud af om der sker en undtagelse. Meeeen nu har jeg jo godt nok planlagt en bytur :-)Det var nu ikke fordi jeg vidste det - men mere, at det vel var værd lige at tjekke. Men det var nok mig der lige var lidt hurtig :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2006 Hvad sker der lige med CBS på den der TVU player :-((( elendig billed og ingen lyd :-( Havde ellers lige planlagt at pleje tømmermænd med en god kamp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 BS: så skal vores hold spille mod hinanden i aften.. det skal blive spændende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 BS: så skal vores hold spille mod hinanden i aften.. det skal blive spændende Specielt spændende bliver det nu ikke da Patriots selvfølgelig tromler hen over jer Det der tilnærmelsesvis kan blive spændende er om vi vinder med 20, 40 eller 60 over jer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 øv det var en dum fumble i 3. qtr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 I told you so :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Har forsøgt at få et svar ud af Comhem's kundeservice og hjemmeside ang hvilke kanal man evt kunne betale for, for at se superbowl. Men nytteløst. Så jeg har tilladt mig at hytte mit eget skind og springe til på en invitabydelse til Mariot hotel i cph om et arrangement der. Aner intet om der kan købes billetter eller om man skal inviteres. Men der vil jeg ihvertfald være og se Patriots mod et eller andet hold i finalen iført min Nr 12 trøje :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Super for dig, men hvor skal jeg så se min NFL Super Bowl.. HULK!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 Super for dig' date=' men hvor skal jeg så se min NFL Super Bowl.. HULK!!![/quote'] Hvis du finder ud af den kan købes hos Comhem digital tv kan du bare låne nøglen til min lejlighed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2007 mon ikke O´learys kommer til hjælp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2007 Har lige set der er kommet en nyere udgave af TVU player som for mig virker bedre. Tilmed er der kommet en kanal NFL live :D Det kan man godt lide! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Forklar lige.. betyder det jeg kan se NFL hjemme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 umiddelbart ja. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Care to tell me more??? Hvad skal jeg bruge og hvorhenne kan jeg se noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 http://www.tvunetworks.com/downloads/player.htm Jeg har brugt IKKE beta versionen. Har imellem tiden set at NFL Live kanalen var Fox news mens de viste NFL de kaldte den det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Nå. Hvad siger i drenge. Lidt ærgelig over at Bears ikke vandt den. Sikke en start på kampen for Bears. Det tog lidt tid for Payton at genvinde kontrollen over sine tropper man da han så gjorde det skete der også ting og sager. Hard Rock kbh kan IKKE anbefales til sports arrangementer. Magen til amatører skal man sq lede længe efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Fin kamp og fint sæson. Er glad for at Bears tabte kampen. Grossman er ikke god nok til at spille i super bowl og slet ikke god nok til at vinde en. Peyton har fortjent at vinde, han er den bedste QB i NFL. Go Niners!!(næste sæson bliver godt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Peyton har fortjent at vinde' date=' har en den bedste QB i NFL.[/quote'] Se DER tager du helt fejl. Der ER og bliver kun ÈN QB i ligaen og det er Brady. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Nul! Brady har måske været på et bedre hold men Peyton er den bedste QB i NFL. Peyton er i den samme klasse som Montana, Marino og Elway. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 Nul! Brady har måske været på et bedre hold men Peyton er den bedste QB i NFL. Peyton er i den samme klasse som Montana, Marino og Elway. Hmm tillad mig at citere Adam Rank fra nfl.com Can there be any doubt now that Tom Brady is one of the great quarterbacks in NFL history? I don't think so. Ikke for sjov at Brady er blevet MVP 2 gange på 3 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/NFL_Most_Valuable_Player_Award Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites