Jump to content
Soap

NFL på comhem?

Recommended Posts

De sendte i hvert fald i søndags! :th2: Chargers-Steelers. Men det var kl. 02.15, så fik ikke set den... Det var direkte fra NBCs visning af kampen, med J. Madden og gode gamle Al som kommentatorer! Fandt lige et link... http://www.tv6.se/index.php?option=com_content&task=view&id=1911&timetableid=239654 De sender igen på søndag! Midt om natten... :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja eller kl. 5 hvis man er vestpå... :surprise: Pointen er at klokken 2 er det "skidteste" tidspunkt at sende kamp på, for der skal man gå monster tidligt i seng, stå op klokken lort, og stadig være træt dagen efter... Kl. 22 eller kl. 5 er lidt nemmere efter min mening. Vil bare gerne se noget NFL for hulen! :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja det kan du have ret i. Men hver anden uge har jeg fri indtil om torsdagen så jeg kan vist liiiige nå at hvile ud :D Den anden uge skal jeg op kl 0400 så der kan jeg vel bare lade være med at gå iseng:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der har har planer om noget superbowl halløj et eller andet sted? Datoen er søndag d.5/2 Er der nogen steder i byen det bliver vist eller er der nogen privat der kan og vil se det over en øl eller 2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhåbentligt. Det må vi se på når vi nærmer os lidt. For jeg tvivler på vi kan finde tv-program for nogen af de svenske sports kanaler så langt ud i tiden. Men evt kan det vel klares med noget pay-per-view? Jeg har comhem digital boks så måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor skal de altid vise 49´ers på FOX.. gider ikke se dem mere. de er så ringe
Du kan også se den på Zulu :D Der er jo kun ET hold i NFL og det er vi vel alle enige om er New England Patriots:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige for at nævne det hvis nogen skulle kunne. TV2 Zulu viser Atlanta Falcons vs Dallas Cowboys i nat kl 0200. Kampen hvor Morten Andersen med MEGET stor sansynlighed sætter matcher og passerer rekorden for mest scorende spiller i NFL historien. Èn ting er sikkert. JEG skal ihvertfald se den :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites