kung21 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2006 Nfl jeg har hørt at viasat 6 sender NFL, er der nogle der ved noget da jeg ikke denne pakke endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 De sendte i hvert fald i søndags! :th2: Chargers-Steelers. Men det var kl. 02.15, så fik ikke set den... Det var direkte fra NBCs visning af kampen, med J. Madden og gode gamle Al som kommentatorer! Fandt lige et link... http://www.tv6.se/index.php?option=com_content&task=view&id=1911&timetableid=239654 De sender igen på søndag! Midt om natten... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 De sender igen på søndag! Midt om natten... Ja det er nok lidt svært at vise den inden den bliver spillet:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 Ja det er nok lidt svært at vise den inden den bliver spillet:rolleye: Pjat Havde bare håbet på at de ville sende en af de "tidlige" kampe, der går i gang derovre kl. 16 eller kl. 20... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 Kl 20 derovre er jo også kl 0200 her:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 Ja eller kl. 5 hvis man er vestpå... Pointen er at klokken 2 er det "skidteste" tidspunkt at sende kamp på, for der skal man gå monster tidligt i seng, stå op klokken lort, og stadig være træt dagen efter... Kl. 22 eller kl. 5 er lidt nemmere efter min mening. Vil bare gerne se noget NFL for hulen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2006 Tja det kan du have ret i. Men hver anden uge har jeg fri indtil om torsdagen så jeg kan vist liiiige nå at hvile ud :D Den anden uge skal jeg op kl 0400 så der kan jeg vel bare lade være med at gå iseng:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Hvad så drenge. Hvor mange af jeres hold har vundet 6 ud af 7 kampe? :D Patriots går hele vejen i år!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Hrm... Titans har lige det modsatte 6 ud af 7 tabte... Til gengæld kører det for "min" QB, Steve McNair - god passer-rating her i weekenden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 ja ikke her :-( 4-4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2006 Brady er sq også i storform i øjeblikket også har de et af ligaens stærkeste forsvar! Det vinder de meget på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Er der nogen der har har planer om noget superbowl halløj et eller andet sted? Datoen er søndag d.5/2 Er der nogen steder i byen det bliver vist eller er der nogen privat der kan og vil se det over en øl eller 2? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Med mindre TV6 viser SB så kan jeg ikke se det. Men VIL gerne. Jeg er klar på et arrangement Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Lad os finde ud af om der findes nogen barer i byen der viser det. Tror der er større chanser der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 De danske klubber plejer at lave arrangementer. Det kan være man skulle finde ud af om Griffens laver noget Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Undskyld.. men plejer TV2 ikke og sende SB? Jeg har da klart planer om at jeg skal se det.. og de sidste to år har jeg da også afholdt en hygge aften herovre med dem der har lyst.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Er ret sikker på det kun var Zulu der viste det. Men hvis ikke skal du være velkommen til at åbne dørene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Jamen jeg lavede lidt research og må jo tilstå at de skvadderhoveder kun sender SB på ZULU.. Fuck noget lort!! Men mon ikke der skal være et andet sted der sender den også.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Forhåbentligt. Det må vi se på når vi nærmer os lidt. For jeg tvivler på vi kan finde tv-program for nogen af de svenske sports kanaler så langt ud i tiden. Men evt kan det vel klares med noget pay-per-view? Jeg har comhem digital boks så måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Hvorfor skal de altid vise 49´ers på FOX.. gider ikke se dem mere. de er så ringe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Hvorfor skal de altid vise 49´ers på FOX.. gider ikke se dem mere. de er så ringe Du kan også se den på Zulu :D Der er jo kun ET hold i NFL og det er vi vel alle enige om er New England Patriots:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 har jo ikke zulu :-( men nu du siger et hold... nej nej nej... se nu Jets - 24-0 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 Bare lige for at nævne det hvis nogen skulle kunne. TV2 Zulu viser Atlanta Falcons vs Dallas Cowboys i nat kl 0200. Kampen hvor Morten Andersen med MEGET stor sansynlighed sætter matcher og passerer rekorden for mest scorende spiller i NFL historien. Èn ting er sikkert. JEG skal ihvertfald se den :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 kan jo ikke se zulu :-( øvævøvæv :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 kan jo ikke se zulu :-( øvævøvæv :-(Viser de den ikke på Sputnik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites