Jump to content
Soap

NFL på comhem?

Recommended Posts

De er godt ikke særlig interesseret i at sælge deres produkt hos viasat. På viasatsports hjemmeside står der ingenting om NFL så jeg skrev til Viasat for at spørge om de også ville vise i den kommende sæson. Svaret var "se programoversigten på viasatsport.se. ja flot svar, den rækker en uge frem. Svarede så at den jo kun varer en uge osv. endnu bedre svar: spørg på info@sport.viasat.se Efter en mail til denne adresse kommer et autosvar hvor der står at de ikke kan svare personligt men jeg skal kigge i deres FAQ Hurra siger jeg bare

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej. Er forhandler for Viasat i Dk :) den eneste måde man kan få Viasat med dansk lyd er nok Via parabol. Problemet er det ikke er helt lovligt at udføre en dansk viasatkort fra Danmark. Og man skal bruge parabol. Der er signal og det virker vi har mange kunder som gør det :) Ang om det bliver på den ene eller anden kanal, er det min overbevisning at hvis viasat kan se at der kommer flere kunder til, så rykker de den nok over på Viasat sport 3, så man skal have fuld pakke hos dem for at se den (Viasat guld), som koster 199kr pr måned, det første år, normal pris 299kr. Eksl. kortleje (ca. 390kr pr. 1/2år) alt i Danske Kr :( Viasat Sport 3 findes så vidt jeg ved kun via privat parabol, ikke hos nogle kabel udbydere, ihvertfald ikke i DK. -Claus-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget dansk lyd jeg er ude efter.. bare noget signal i det hele taget. Der må ikke sættes parabol op hvor jeg bor. Ellers var problemet jo løst :-) Herovre er alle viasat sport kanaler mulige at få på kabel Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det var sq et godt spørgsmål. Var så naiv at tro at O'Learys eller en af den andre så kaldte 'Spors pubber" havde NFL på programmet. Bare et forslag. Ikke noget jeg har undersøgt nærmere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg havde jo ESPN på Thule og de viste kampe hver søndag. Derudover er der ABC eller var det NBC det kan jeg ikke helt huske. De viste også kampe. Mener sessonen går igang omkring 10 sep.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ABC viser ingen kampe i år. ESPN viser MNF i denne sæson.
Ja fænomenet Monday Night Football er jo væk fra i år af. Så det aller sidste show sidste år. Det var godt nok lidt af en kavalkade de kunne køre igennem. Men for os er det jo rart at ESPN har fået mange af kampene så man igen kan følge stjerne holdet over dem alle NEW ENGLAND PATRIOTS!!!:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så er både NBC og FOX kommet på listen :-) så nu kan vi se alle kampene :-))) bliv nu torsdag
Hvor er det stort!!! Sad lige og kom i tanke om hvor meget jeg savnede NBC da jeg så finale afsnittet af Last comic standing. Det er jo NBC der sender alle de store fede game/reality shows!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde ellers lige sådan glædet mig til NFL i nat.. Men så ville jeg lige tjekke op på NBC med en tv-guide. Den sidste time burde der have været "Passions" og i stedet var der "Ellen". I logoet står der også NBC11. Så det tegner ikke så godt for aftens kamp :-((((((( Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BS: Kan du forklare mig systemet i de kampe. ville egentlig først åbne for TVU kl 22 da NFL.com siger at der ikke er kampe på før. Men så kiggede jeg lige lidt og nu er der kampe på både FOX og CBS... Det ser altså ud til at vi får mange flere kampe end først antaget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

findes der en oversigt over viste kampe. Undrer mig bare over at disse kampe ikke bliver vist når det ikke står på nfl.com men det kan være man må finde en tv-guide for de enkelte kanaler i stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja. har aldrig brugt tv-programmet på nfl.com Jeg zappede bare på de kanaler jeg havde. Mener også der var nogen af kamepene der blev vist på AFN sport(Armed Forces Network) men kan squtte huske det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites