Jump to content
Soap

NFL på comhem?

Recommended Posts

Guest Buller12

Hej, har også overvejet at købe pakken, men du kan vel ikke få dansk sprog frem vel, altså dansk superliga med svensk kommentator, det holder kke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...altså dansk superliga med svensk kommentator' date=' det holder kke![/quote']Er det spillet eller kommentatoren det handler om!!? Hvis valget er imellem dansk bold med svensk lyd - eller slet ingen bold....så er valget vel ikke svært!? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan funger det der comhem helt præcist? for der står i vores opgang at vi har comhem men det er så inkluderet i huslejen. hvis man går på deres hjemme står der at hvis man har 3 stik i vægen kan man også få internet men hvis jeg så taster min adresse ind så siger siden at comhem slet ikke er lagt ind på adressen Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ComHem tilbyder flere forskellige "pakker"..og deriblandt "almindeligt kabeltv" til foreninger - altså via almindeligt antennestik. Så det er sikkert ComHem der leverer jeres tv-pakke. Det "andet" ComHem kan bruges når jeres interne kabling i ejendommen/foreningen engang er blevet opgraderet til det. Så vil der ganske rigtigt være et ekstra stik i væggen, udover de to almindelige til tv og fm. Og så er der vist noget med at de skal til at levere TV via bredbånd nu...men det går jeg ud fra der er mere at læse om på deres hemsida :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er godt nok langt frem i tiden men fordelene var også store i forhold til ingen bindingstid. BBB har godt nok kun 12 måneders binding men skulle så også bruge en måned mere på at levere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu tager jeg lige denne tråd op igen for jeg kan simpelthen ikke undvære en sæson mere uden NFL!!!! Har kigget lidt grundigere på comhems hjemmeside og kan det virkelig passe at den billigste løsning for at få NFL er følgende: box+ startafgift+ fragt 1087.- nedlægningsafgift (engang i fremtiden) 500.- årsafgift på kort (ikke første år) 198.- månedsafgift Small 29 månedsafgift Viasat sport 59.- faktureringsafgift 18.- altså 106 pr. måned Synes godt nok det er noget dyrt.. og så kan jeg ikke engang sikker på hvor meget de viser i løbet af sæsonen Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilbydes Comhem ikke i din BRF? Det gør det nemlig her og jeg er ret sikker på Viasat sport er med i der. Men er du sikker på de sender NFL? For jeg er jo for hjemad gående og har også tænkt på hvad jeg så gør. For de er allerede begyndt at remse de første kampe op for sessonen. Og man kan jo ikke undvære favoriterne NEW ENGLAND PATRIOTS!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo vi har det normale analoge udbud i vores brf. Men det inkludere ikke viasat sport. Ifølge viasat skulle viasat sport1 vise NFL.. er bare ikke helt 100% på at det også gælder 06/07 sæsonen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Inden jeg tog herop fik jeg min digital box foræret af foreningen så jeg skal bare have bestilt den store pakke som jeg er 99% sikker på inkludere viasat sport1. Ellers kan den tilkøbes og VIL blive tilkøbt hvis de viser NFL!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sputnik viser kun udvalgte programmer af TV2 og Zulu. Det skulle ikke undre mig at der er nogen rettigheds problemer som gør de IKKE kan vise dem.
Der kan sandsynligvis være noget på-tværs-af-landegrænser-politik der gør at man ikke kan se det når man kommer fra et svensk ip-nummer (såfremt de sender det på sputnik). Således var det med Le Mans, men hvis man er god ven med VPN-administratoren på sit arbejde, kan man måske få lov til at streame igennem sin arbejdsplads (og dermed komme fra et dansk ip-nummer) - det gjorde jeg med Le Mans og det virkede fortrinligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites