Soap 10 Anmeld indhold Skrevet September 10, 2005 Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de svenske kanaler som viser NFL? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 mener der var nogle på forumet på football.dk der snakkede om sidste år at der var en kanal men jeg kan ikke huske det.. savner det også MEGET Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Viasat Sport 1 :o , Monday Night Football... :th2: Jeg har købt Viasat pakken hos comhem. Den koster 88,- om måneden. Så kan jeg også se Superliga og lidt flere Champions-League http://www.sport.viasat.se/?page_type=tvchart Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Buller12 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 Hej, har også overvejet at købe pakken, men du kan vel ikke få dansk sprog frem vel, altså dansk superliga med svensk kommentator, det holder kke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 ...altså dansk superliga med svensk kommentator' date=' det holder kke![/quote']Er det spillet eller kommentatoren det handler om!!? Hvis valget er imellem dansk bold med svensk lyd - eller slet ingen bold....så er valget vel ikke svært!? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 hvordan funger det der comhem helt præcist? for der står i vores opgang at vi har comhem men det er så inkluderet i huslejen. hvis man går på deres hjemme står der at hvis man har 3 stik i vægen kan man også få internet men hvis jeg så taster min adresse ind så siger siden at comhem slet ikke er lagt ind på adressen Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 ComHem tilbyder flere forskellige "pakker"..og deriblandt "almindeligt kabeltv" til foreninger - altså via almindeligt antennestik. Så det er sikkert ComHem der leverer jeres tv-pakke. Det "andet" ComHem kan bruges når jeres interne kabling i ejendommen/foreningen engang er blevet opgraderet til det. Så vil der ganske rigtigt være et ekstra stik i væggen, udover de to almindelige til tv og fm. Og så er der vist noget med at de skal til at levere TV via bredbånd nu...men det går jeg ud fra der er mere at læse om på deres hemsida :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 det er så bare der jeg undrer mig for vi har allerede 3 stik i vægen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 Måske foreningen har valgt ikke at tilbyde slige sager til beboerne, og kun ComHem´s normale tv-pakke? Du måsta fråga föreningen... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2005 ja det må blive sådan noget :) men skidt nu har jeg alligevel bundet mig til Telia i 18 måneder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 De dér bindinger er sindssyge!! (offtopic...men skulle lige ud med det.) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 ja det er godt nok langt frem i tiden men fordelene var også store i forhold til ingen bindingstid. BBB har godt nok kun 12 måneders binding men skulle så også bruge en måned mere på at levere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Hehe så er det da rart at have ESPN sport kanal som har vist hele pre season og viser alle kampene live :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2005 hvem udbyder ESPN? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Skod Viasat!!! Ingen Dansk Superliga IgÅr (18/9)! Hvad Fanden Er Det For Et Produkt!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 hvem udbyder ESPN? Ingen anelse men den er Amerikansk og sender ALT der har med NFL at gøre :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2006 Ja nu tager jeg lige denne tråd op igen for jeg kan simpelthen ikke undvære en sæson mere uden NFL!!!! Har kigget lidt grundigere på comhems hjemmeside og kan det virkelig passe at den billigste løsning for at få NFL er følgende: box+ startafgift+ fragt 1087.- nedlægningsafgift (engang i fremtiden) 500.- årsafgift på kort (ikke første år) 198.- månedsafgift Small 29 månedsafgift Viasat sport 59.- faktureringsafgift 18.- altså 106 pr. måned Synes godt nok det er noget dyrt.. og så kan jeg ikke engang sikker på hvor meget de viser i løbet af sæsonen Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2006 og kan man iøvrigt vælge deres teleprodukt uden at have deres internetprodukt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2006 Tilbydes Comhem ikke i din BRF? Det gør det nemlig her og jeg er ret sikker på Viasat sport er med i der. Men er du sikker på de sender NFL? For jeg er jo for hjemad gående og har også tænkt på hvad jeg så gør. For de er allerede begyndt at remse de første kampe op for sessonen. Og man kan jo ikke undvære favoriterne NEW ENGLAND PATRIOTS!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Jo vi har det normale analoge udbud i vores brf. Men det inkludere ikke viasat sport. Ifølge viasat skulle viasat sport1 vise NFL.. er bare ikke helt 100% på at det også gælder 06/07 sæsonen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Ok. Inden jeg tog herop fik jeg min digital box foræret af foreningen så jeg skal bare have bestilt den store pakke som jeg er 99% sikker på inkludere viasat sport1. Ellers kan den tilkøbes og VIL blive tilkøbt hvis de viser NFL! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kung21 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 kan man ikke se det på sputnik på nettet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Sputnik viser kun udvalgte programmer af TV2 og Zulu. Det skulle ikke undre mig at der er nogen rettigheds problemer som gør de IKKE kan vise dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Sputnik viser kun udvalgte programmer af TV2 og Zulu. Det skulle ikke undre mig at der er nogen rettigheds problemer som gør de IKKE kan vise dem. Der kan sandsynligvis være noget på-tværs-af-landegrænser-politik der gør at man ikke kan se det når man kommer fra et svensk ip-nummer (såfremt de sender det på sputnik). Således var det med Le Mans, men hvis man er god ven med VPN-administratoren på sit arbejde, kan man måske få lov til at streame igennem sin arbejdsplads (og dermed komme fra et dansk ip-nummer) - det gjorde jeg med Le Mans og det virkede fortrinligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Har spurgt sputnik, men de har kun rettighederne til vise det på tv og ikke på nettet :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites