Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet September 9, 2005 Hej Alle Jeg skal ud og købe en bil til 190.000, også ville jeg lige høre hvor lånene er billigst i sverige? I danmark skal man jo som bekendt ikke låne penge af bankerne, de er somregel de dyreste. Er det på samme måde i sverige? tack så mycket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Jeg har mit i GE moneybank oppe i Stockholm... De kunne finansiere ML'eren til 5,95% med 20% i udbetaling... Ganske fornuftigt synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2005 SM: hmm vi köre med 4,95 :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2005 Peter: Hvornår har du sidst kigget på jeres egen hjemmeside!?? :p (hint: Venstre side, i toppen...med store fede røde bogstaver) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2005 Gio: det er tommy H der sover igen LOL.. Har sagt til ham at han skulle lave det om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 For lige at genopriske denne her tråd villle jeg såmænd bare gerne høre om hvad I betaler for jeres billån, hvornår I oprettede lånet og til hvilken rente selvfølgelig :) Skal MEGET snart have mig en ny dyt, så er selvfølgelig interesseret i at betale så lidt osm mulig på lånet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 ... renten hos ge moneybank er over 8% på billån i øjeblikket!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 det var ellers ikke så lidt... S: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 betaler 7% i min danske bank - 0 kr udbetaling :-) Var det billigste jeg kunne finde, da jeg ikke kunne ligge en udbetaling på bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 betaler 7% i min danske bank - 0 kr udbetaling :-) Var det billigste jeg kunne finde, da jeg ikke kunne ligge en udbetaling på bilen. Og hvilken bank er det så du har om man må spørge? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 4.99 rörlig, Ge Money Bank ( förenade motor ) 1 måned siden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Og hvilken bank er det så du har om man må spørge? Det er Nordea :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 4.99 rörlig, Ge Money Bank ( förenade motor ) 1 måned siden.. Seriøst??? Har du ikke en kontakt person hos GE? Det ville jeg blive SUPERglad for hvis jeg kunne optage lån til bil til den rente, istedet for de 7.5% som jeg er blevet tilbudt andre steder :s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Ingen højere? ...Ellere lavere, rettere sagt? Tampen brænder snart så ville være evig taknemmelig til den der kommer med info til hvor jeg kan optage billån til en billig rente! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Andreas http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=4929&highlight=ge+andreas Ved dog ikke om han stadigväk er "på" Seriøst??? Har du ikke en kontakt person hos GE? Det ville jeg blive SUPERglad for hvis jeg kunne optage lån til bil til den rente' date=' istedet for de 7.5% som jeg er blevet tilbudt andre steder :s[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Takker! Kigger på det first thing in the morning! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Nu er der jo ingen her på forummet, der kan love dig, at du kan låne i deres bank. De fleste bilmærker har også deres eget finanseringselskab, hvor de kan tilbyde finasering og forsikring samme sted til en billigere penge, end man måske skulle give andre steder. Det kan jo også være svært for en nytilflyttet, at få lån, da man jo som regel ikke har nogen indtægt i Sverige, når de går ind og checker dig. Mange vil se bevis på årsindtægt, samt de sidste 3 lønseddeler, før end de vil gå videre med handlen, så det er en god ide at medbringe dem, når du har fundet din bil. Der er mange banker og finanseringsselskaber i Sverige nogle billigere end andre. Du kan jo søge på svenske banker, og gå ind på de forskellige hjemmesider, og sammenligne deres rentesatser. Her er der et link til Ikanobanken, hvor du kan få svar med det samme. http://www.ikanobanken.se/engines/page___1311.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2008 Jeg forlanger dog heller ikke nogen garanti fra nogen her fra forummet, på at jeg kan låne i en speciel bank til en speciel rente :) Men når man kontakter en bank og forespørger om optagelse til et billån og hvad dette koster, får jeg aldrig noget svar medmindre jeg først finder alle mulige slags informationer frem. Det eneste jeg vil vide er HVAD deres priser er, og ikke hvad deres procedurer er ved optagelse af lån. Det kan kommer bagefter når jeg har bestemt mig for hvilken bank jeg skal optage lån i. Derfor spørger jeg herinde, så jeg har lidt at benchmarke med når nu jeg engang får svar fra de banker jeg har mailet til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 Hvis du havde kigget på Ikanobanken's hjemmeside, ville du have set, at de tilbyder billån fra 5,95%. Og du kan også se, hvor meget de vil låne dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites