Jump to content
Tomcat

Billån

Recommended Posts

Hej Alle Jeg skal ud og købe en bil til 190.000, også ville jeg lige høre hvor lånene er billigst i sverige? I danmark skal man jo som bekendt ikke låne penge af bankerne, de er somregel de dyreste. Er det på samme måde i sverige? tack så mycket :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg har mit i GE moneybank oppe i Stockholm... De kunne finansiere ML'eren til 5,95% med 20% i udbetaling... Ganske fornuftigt synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For lige at genopriske denne her tråd villle jeg såmænd bare gerne høre om hvad I betaler for jeres billån, hvornår I oprettede lånet og til hvilken rente selvfølgelig :) Skal MEGET snart have mig en ny dyt, så er selvfølgelig interesseret i at betale så lidt osm mulig på lånet :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4.99 rörlig, Ge Money Bank ( förenade motor ) 1 måned siden..
Seriøst??? Har du ikke en kontakt person hos GE? Det ville jeg blive SUPERglad for hvis jeg kunne optage lån til bil til den rente, istedet for de 7.5% som jeg er blevet tilbudt andre steder :s

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Andreas http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=4929&highlight=ge+andreas Ved dog ikke om han stadigväk er "på"

Seriøst??? Har du ikke en kontakt person hos GE? Det ville jeg blive SUPERglad for hvis jeg kunne optage lån til bil til den rente' date=' istedet for de 7.5% som jeg er blevet tilbudt andre steder :s[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der jo ingen her på forummet, der kan love dig, at du kan låne i deres bank. De fleste bilmærker har også deres eget finanseringselskab, hvor de kan tilbyde finasering og forsikring samme sted til en billigere penge, end man måske skulle give andre steder. Det kan jo også være svært for en nytilflyttet, at få lån, da man jo som regel ikke har nogen indtægt i Sverige, når de går ind og checker dig. Mange vil se bevis på årsindtægt, samt de sidste 3 lønseddeler, før end de vil gå videre med handlen, så det er en god ide at medbringe dem, når du har fundet din bil. Der er mange banker og finanseringsselskaber i Sverige nogle billigere end andre. Du kan jo søge på svenske banker, og gå ind på de forskellige hjemmesider, og sammenligne deres rentesatser. Her er der et link til Ikanobanken, hvor du kan få svar med det samme. http://www.ikanobanken.se/engines/page___1311.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forlanger dog heller ikke nogen garanti fra nogen her fra forummet, på at jeg kan låne i en speciel bank til en speciel rente :) Men når man kontakter en bank og forespørger om optagelse til et billån og hvad dette koster, får jeg aldrig noget svar medmindre jeg først finder alle mulige slags informationer frem. Det eneste jeg vil vide er HVAD deres priser er, og ikke hvad deres procedurer er ved optagelse af lån. Det kan kommer bagefter når jeg har bestemt mig for hvilken bank jeg skal optage lån i. Derfor spørger jeg herinde, så jeg har lidt at benchmarke med når nu jeg engang får svar fra de banker jeg har mailet til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites