alex 0 Anmeld indhold Skrevet September 9, 2005 Howdie, er der nogen af jer som har modtaget brev fra skatteverket omkring at det endelige resultat af skatteberegningen først vil foreligge senest 15. december ?? Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Næh - men jeg har heller ikke modtaget nogen opgørelse endnu. Skatteverket havde en annonce i avisen forleden. Jeg tolkede indholdet som om de sidste opgørelser skulle komme her i første halvdel af september. Jeg afleverede godt nok først min deklaration lige før fristen udløb - så derfor er det måske rimeligt, at jeg er havnet bagest i ekspeditionskøerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Yessir. jeg har modtaget det samme brev. (Det er nok kun dem der har overført noget af sin løn til SE via hjemmearbejde). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Jeg modtog min opgørelse allerede i juni måned, men det er også en O-indtægts-en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Jeg sendte Skatteverket en mail om, at vores indtægter kommer fra DK både for 2003 og 2004, selv om jeg ikke havde fået en svensk selvangivelse. Men en svensk årsopgørelse har jeg endnu ikke set. Det irriterer mig en anelse at jeg ikke har styr på den svenske del af "skatten". Dog skal Skatteverket nok sørge for at sende en selvangivelse for 2005, hvor vi har fået fast ejendom - det er jeg ikke i tvivl om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Har fået samme brev fra skatteverket samt et brev fra toldskat i Sønderborg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites