Bjerggorilla 10 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2005 Davs i VarmeStuen ! Er der nogen som friske på en by tur i Malmø weekenden enten fredag 16 eller lørdag 17 ???? Vi er end til vidre 2 stk... og jo flere jo sjover...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Jeg kunne faktisk godt være rigtig frisk på en tur i byen der.. og det er umiddelbart ligegyldigt hvilken dag det bliver.. MEN jeg skal lige have styr på kalenderen.. men jeg mener faktisk ikke der er nogen aftaler der endnu.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Jeg kom lige til at tænke på.. Jeg ved ikke jeres alder, men hvis det skal være med de unge.. læs: 18 - 20 årige skal det nok være fredag.. Hvis det skal være lidt ældre publikum vil jeg foreslå det skal være lørdag.. da er der flere af de "ældre" i byen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2005 Hmm.. gik i døde Bjerggorilla? startede i festen for tidligt? Vi skulle måske blive enige om en dag vi gør det osv.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjørnen 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2005 Jeg er frisk fredag den 16-09. mvh Bjørnen (Hvis i ikke er gået døde!?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2005 Jeg er ikke gået død.. men de andre virker sådan.. Fredag er ok for mig og jeg har måske en mere der er klar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites