mrode 10 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2005 Hejsa Paa torsdag naar jeg kommer hjem fra ferie (fra japan - derfor jeg ikke har de danske bogstaver), saa skal jeg til en gennemgang af lejligheden sammen med foreningen. Noget jeg boer vaere opmaerksom paa eller lignende naar jeg checker den igennem? Er der nogle ting jeg boer have paa plads sammen med foreninge eller er det mere bare en form-sag? Mvh Mikkel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2005 Sørg for at få ført evt. mangler og ting der skal laves til protokols - så foreningen sørger for at det bliver lavet på sælgers regning. Eller foreningens ditto, for den sags skyld. Ellers skal du bare spørge løs. Foreningen har allerede godkendt dig, eftersom du skal til besigtning af lejligheden. Så læg hjernen lidt i blød, så du kan få lavet en liste over alle relevante spørgsmål der måtte vedrøre foreningen. Ellers burde der ikke være noget som sådan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites