t0mmy 10 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2005 Hej Står lige og overvejer hvilket mobilabonnement, jeg skal ha' og faldt over den her (lidt lang URL): http://www.editorial.tele2.se/?page=tele2se_privat_mobiltelefoni_comviqkontant_vardebeviskontantamigos&t2page=privat_mobiltelefoni_comviqkontant_vardebeviskontantamigos&nomenu=1 Det ser ud til at være et godt alternativ, hvis man kan få ens danske omgangskreds til at ringe til et svensk nummer MVH Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 5, 2005 Du har ikke overvejet et dansk 3 abonnement? Hvis du ringer "dansk" er det er klar fordel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
t0mmy 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Jo, men jeg ville gerne ha' et svensk nr. Man skal jo integrere ;) Men tak for hintet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Det med 3 abonm. kan det svare sig at have et dansk 3 abonm. hvis man bor i sverige? jeg har hørt det skulle være gratis at ringe i 3's eget net, men det gælder vel ikke hvis der er tale om et dansk og et svensk 3 abonm.? eller begge har 3 abonm. og den ene befinder sig i sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Hvis man har en del samtaler til DK, så kan det KUN betale sig at have et dansk 3 abo. Man ringer og modtager opkald til danske takster. Alternativet er (f.eks. Telmore som jeg havde) 3.5 kr/min ved opkald fra Sverige->DK og 2.5 kr/min ved modtagelse af opkald Det løber mega hurtigt op. Så vidt jeg har forstået, så vil et dansk 3 abo derimod ringe udlandstakst DK<->S hvis man ringer til et svensk 3 abo. Så det er prisen. Deres dataoverførsler gælder også på samme måde. Man kan køre GPRS i Sverige via sin mobil på 3 nettet. Det kører ganske OK, og koster et par hundrede kr/måneden ekstra for op til 2 gigabyte overførsel/måned Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Betragt det som en helt alm. dansk mobil blot uden roaming priser. Det er ligegyldigt hvor du fysisk opholder dig. (så længe du er på 3's net) Hvis du ringer til en svensk mobil fra en dansk mobil så koster det udlandstakst. Ringer du fra dansk til dansk så koster det indlandstakst.. desuden betaler du ikke for at modtage opkald.. Hov vil lige pointere, at det kun kan betale sig med et dansk 3 abonnement hvis altså man ringer "dansk", og man kan ikke oprette sig som kunde hvis man bor i udlandet så man skal have en søskende eller ven til at oprette for en. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2005 Det med 3 abonm. kan det svare sig at have et dansk 3 abonm. hvis man bor i sverige? jeg har hørt det skulle være gratis at ringe i 3's eget net, men det gælder vel ikke hvis der er tale om et dansk og et svensk 3 abonm.? eller begge har 3 abonm. og den ene befinder sig i sverige? 2 danske 3 abb vil ringe gratis til hinanden så længe opkalder kaldte op i 3 net. uanset om det er SE eller DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites