Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 3, 2005 Hvad er det lige der sker for tiden? Det er ikke af og til men meget ofte der drøner helikoptere rundt på himlen? Er der undsluppet en farlig fange, er Skåne ved at blive besat eller hvad i alverden sker der? I starten var det underholdende at se dem, men nu har de efterhånden været her så længe og så tit at de næsten er blevet en vane... Nogle der kan oplyse mig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 3, 2005 Prøv med Americas Cup sejladser.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2005 Har det stået på i en uge? Er det så sådan noget turist noget hvor man kan få en rundtur over byen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 3, 2005 14 dage, siden den 25 august så vidt jeg husker. De filmer sejladserne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2005 Ahhh... så er jeg med... De er bare noget langt inde over land engang imellem, men det er da meget hyggeligt... Tak for oplysningen, nu kan jeg igen sove trygt om natten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2005 Ok! du følger så hverken med i nyheder eller aviser;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2005 ... nej, lige for tiden hedder det lektier, pensum og læsegrupper... og derudover har vi ikke tv... så tit er jeg tvunget til at stille de dumme spørgsmål... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 ... og derudover har vi ikke tv... .........Kan man det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Ork ja!! :th2: Det er ikke så svært, når man først får det lært... Undrer mig stadig over alle de timer uden indhold jeg har brugt foran skærmen... Ret chokerende!! Nyhederne er på nettet, filmene er på den bærbare og ellers læses der bare lektier... ... Kan faktisk slet ikke huske hvordan det var med tv?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites