Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2005 ... da der tidligere har været snak om at svømme over bæltet har jeg fået en ide som skal udleves på min kommende rustur med universitetet... ... da jeg er den eneste i klassen der kommer fra "et andet land" pjatter vi lidt med, at hvis toget strejker, så kan jeg jo svømme over - andre har jo foreslået det herinde før, og det er da en superidé! :p Så derfor vil jeg gerne klædes ud som en dykker til vores rus-sportsaktivitets-fest... og det skal helst være med svømmefødder og hele molevitten... ( vi skal godt nok spille rundbold og løbe ølstafet, men jeg regner med at skulle være dommer og derfor ikke spurte for meget rundt i svømmefødder... :) Men, problemet er, at jeg ikke lige ligger inde med en dykkerdragt eller svømmefødder... Det er ikke mere end nogle måneder siden kæresten smed sit arvede udstyr ud, så derfor vil jeg høre om der er nogle der ligger inde med noget der kan lånes, eller nogen der ved hvor man kan skaffe disse herlige sager? Det kunne være super!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 Jeg har så meget dykkerudstyr at jeg kunne åbne en mindre forretning.... Dog ikke noget som jeg vil låne ud til det formål. Prøv at gå i en dykkerbutik, det kan lejes i næsten alle forretninger... Men, du skal nok ikke fortælle hvad det skal bruges til.... Iøvrigt dør du af varme ... Sådan en våddragt bliver altså lun, og... tørdragt skal du nok ikke leje ... de er halv-dyre at erstatte, og jeg har en ide om at dykkerbutikken gerne vil se lidt kontanter, når de ser hvordan fødderne er bukkede og at der er græs under dem ;o) For ikke at tale om hvordan dragten lugter af øl .... du kan være helt sikker på at der er et vittigt hoved der finder det mægtigt morsomt at fylde dragten med øl.... Ideen er sjov nok... men, find noget udstyr der ikke skal bruges efterfølgende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 ... nu har jeg ingen planer om at lege jublende sindsyg i det, men kan godt forstå din pointe... med bogkøb og lignende tror jeg ikke lige at jeg vil investere i at leje... det kunne være andre havde et sæt liggende, ligesom vi havde, som egentligt bare samlede støv... Ellers må jeg på udkig efter noget i genbrugser elle lignende... Har en ide om at dragten skal være lidt for stor og svømmefødderne kan vel købes i en legetøjsbutik... har ikke så store fødder... Men ellers tak for svaret! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites