birkster1977 0 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2005 Hejsa. I forbindelse med bilkøb skriver sælger til mig at bilen har: Genomlast Lucka.. nogen som ved hvad det betyder? jeg har prøvet flere ordbøger uden held, jeg gætter på det er noget i retningen af gennemsigtig soltag eller noget i den stil, men jeg kan jo tage helt fejl.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 Jeg vil tro at det er en 'luge' i bagsædet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 Hm kan de være en bagrude som kan åbnes uafhængig af bagklappen. BMW 5 serie touring har sådan en.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 Hejsa. I forbindelse med bilkøb skriver sælger til mig at bilen har: Genomlast Lucka.. nogen som ved hvad det betyder? jeg har prøvet flere ordbøger uden held, jeg gætter på det er noget i retningen af gennemsigtig soltag eller noget i den stil, men jeg kan jo tage helt fejl.. Hejsa Genomlastnings-lucka. Betyder at på bilens bagsæde, bagved armlænet er en "lucka" til baggagerummet dvs. Direkte adgang til baggagerummet inde fra kabinen på bilen. Smil fra Christina ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2005 Det giver mening, hvis det er armlænet som kan åbnes :-) 1000 tak for gode svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites