xfluen 10 Anmeld indhold Skrevet August 29, 2005 Vi leder efter bolig i Bunkeflo/Klagshamn området til 2 børn og 2 voksne, ikke en permanent løsning men en midlertidig løsning. Kan det betale sig at købe for en periode på et år eller bør man leje istedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Det kommer jo an på hvad i køber for markedet er sælgers. Priserne er for opadgende i stort set alt i malmø og omegn. Men hvis det drejer sig om et år så ville jeg leje. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Der er flere ting i det... 1: Hvis planerne er at flytte til DK igen efter 1 år skal i leje... 2: Hvis planerne inkl at flytte til et andet sted i Malmø og omegn, og derved bruge boligen i Bunkeflo som "springbræt" skal i helt klart købe... Det boligerne stiger på 1 år, er en dejlig skilling til udbetaling på et andet hus... Derved tjener i pengene "gratis" og skal ikke ud at låne penge til indskud osv. Skal boligen være så profitabel som muligt, skal du kigge andre steder end Bunkeflo... jeg ville kigge efter noget i Svedala, Vellinge eller ud imod Lund. Som investering ville jeg holde mig væk fra Västra hamnen, Limhamm og Bunkeflo. Der er mange der har tjent penge på boligen i de områder, men fælles for dem alle er at de har boet der noget tid... Det kræver en stor investering at komme ind i de områder og den % vise stigning er ikke så stor som i de førnævnte områder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites