Guest Polle Anmeld indhold Skrevet August 29, 2005 Hvordan siger man "God røv" på svensk ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 hmm altså "mås" betyder måge, som i de store hvide fugle..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Snygg gumpa.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Snygg rumpa , kanske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Er det ikke nok med "wow" og så en beskeden pegefinger? *s* Så tror jeg enhver forstår hvad der er tale om...hvis al´så man er i øjenkontakt med respondenten ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Man pifter og stikker hende en plov... Så er hun slet ikke i tvivl..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Ja og så er kost og logi sikret et stykke tid fremover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Nå ja.... Det er jo ulovligt herovre.... :) nå men så prøver jeg noget andet.......hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Pas på hvis du bliver antastet af en flicka, og hun siger "Er ni interesserat?" Det er vist ikke så gratis som det umiddelbart lyder! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Hahahahaha Gio.... lyder som om du kommer de snuskede steder in da crypt.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 *g*...nej, egentlig ikke. Jeg havde bare "fornøjelsen" af et tilbud en dag i mit lokalområde. Hun kom simpelthen over og bankede på ruden i bilen da jeg holdt og skulle dreje ind på min parkeringsplads - og jeg fattede ikke en meter af hvad hun mente *lol* Men efter 10 sekunder faldt ti-øren...og jeg takkede pænt nej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 *g*...nej, egentlig ikke. Jeg havde bare "fornøjelsen" af et tilbud en dag i mit lokalområde. Hun kom simpelthen over og bankede på ruden i bilen da jeg holdt og skulle dreje ind på min parkeringsplads - og jeg fattede ikke en meter af hvad hun mente *lol* Men efter 10 sekunder faldt ti-øren...og jeg takkede pænt nej. Du er sgu også så nærrig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 He he...hun havde ellers en snygg rumpa ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Ja.... og havde du sagt "OK...øh ..deeet... joeh....." uden at vide hvad hun mente, skulle det lige passe hun havde været strisser og lokkedue hva`..... * baa....buuuu * Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 ...så havde jeg vel lært dét!? *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Susan Anmeld indhold Besvaret August 31, 2005 "Snygg/läcker/fin/schysst rumpa/häck". Så har du lidt av vaelge imellem. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites