Guest Palle... Anmeld indhold Skrevet August 27, 2005 Jet på Von Linges Väg (ved indkørslen til Citygross) har idag benzin til: Okt. 95: 9,77 Okt. 98: 10,07 Hvis nogen har et kort, til Jet, så vil jeg gerne købe lidt benzin .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Jet på Von Linges Väg (ved indkørslen til Citygross) har idag benzin til: Okt. 95: 9,77 Okt. 98: 10,07 Hvis nogen har et kort, til Jet, så vil jeg gerne købe lidt benzin .... Vi har et par liggende hvis du vil låne et... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Vi har et par liggende hvis du vil låne et... Gerne gerne... jeg skal bruge 85-90 liter (skal ha' tanket op) så det ville være super.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Gerne gerne... jeg skal bruge 85-90 liter (skal ha' tanket op) så det ville være super.... Fint kommer du selv forbi og henter det? Ön...sender dig lige en PM med adresse og mobilnummer. Kors Palle hvorfor har du slået PM fra? smid mig en mail istedet.. Men har du brug for et Jet kort egentlig? I Danmark kan alle jo tanke til den annoncerede pris på et alm. kredit kort. Det eneste man opnår ved jetkortet er 30 dages rentefri kredit. (og et overblik over brændstofforbruget) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Jet på Von Linges Väg (ved indkørslen til Citygross) har idag benzin til: Okt. 95: 9,77 Okt. 98: 10,07 Hvis nogen har et kort, til Jet, så vil jeg gerne købe lidt benzin .... Prisen er stadigvæk den samme idag hos alle Jet stationer i Malmö. Som noget nyt (ca. 2 md) kan man nu betale med kredit kort hos Jet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Prisen er stadigvæk den samme idag hos alle Jet stationer i Malmö. Som noget nyt (ca. 2 md) kan man nu betale med kredit kort hos Jet.Jeg mener at huske, at en tankning med almindeligt plastickort (VISA i mit tilfælde) stopper automatisk ved 200 kr, for at undgå misbrug af stjålne/fundne kort. Er dette stadig tilfældet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 plejer det ikke at väre ved 400 sek ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Er det 400!?...ok, måske nok bare mig der husker forkert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 I torsdags fandt jeg en tank i Malmø som solgte okt. 95 til SEK 10,07 - DET ER SATME BILLIGT!!!! Overvejede seriøst at fylde alle de tomme ½ l. flasker jeg havde liggende i bagagerummet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Olsen: LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Jeg tankede i morges til 9,77 hos Shell på Lantmannagatan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Er det 400!?...ok' date=' måske nok bare mig der husker forkert.[/quote'] I sidste uge da jeg tankede med et VISA kort stoppede standeren med de våde varer på 600,08 uden at bilen var flydt helt op. Så der er åbenbart et loft på 600,-. Latterligt at man ikke kan tanke helt op!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 10,02 hos Shell på Holmavångsvägen for oktan 95... det er billigere end diesel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Jeg har tanket 75 liter hos Jet (Von Lingens Väg) idag. 9.77 for 95. 185 sek billigere end i sidste uge ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Det er satme lækkert at benzinen koster mindre end dieselen.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
oleskyum 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Det er satme lækkert at benzinen koster mindre end dieselen.... ;) Skønt med solidariteten, så jeg vil da håbe, priserne stiger noget mere. Vejskatten op til det dobbelte på benzinbiler, for sådan en har jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Hahahahahaha, så må du jo konvertere..... Man skal godt nok køre mange km i dieselbil for at det kan betale sig nu... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Hahahahahaha' date=' så må du jo konvertere..... Man skal godt nok køre mange km i dieselbil for at det kan betale sig nu... :([/quote'] Ja specielt når man tænker på den 4 doblede afgift til VV Derfor jeg så småt er begyndt at kigge på benzin biler isteddet for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Det lader til at være en priskrig: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article116947.ece Man kan jo bare håbe at det forstætter dejligt længe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 ja 9,55 i helsingborg ved shell express det er top nice spare lige 150kr på en tankfuld så er der også penge til lidt korv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Hahahahahahahaha ja.... Specielt når 1 liter i DK koster 12,50 Skr.... :( Det kan sgu godt mærkes når man lige smider 90 liter i markræseren... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2005 Lad bare benzinkrigen rase en 6-7 år endnu her i Skåne! I Danmark stiger en liter 95 blyfri til 10,75 DKK fra i morgen af Det hele er jo selvfølgelig Katrinas skyld, mmmm ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2005 Shell - Holmavångsvägen 1 Bemannad: Ja 95 98 Diesel 9,03 9,33 10,95 2005-08-31 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2005 Tankede i morges hos PREEM, Kvartettgatan: benzin 95/blyfri = sek 10,20. Tanken ved Bauhaus, Svårgertorp = sek 9,83 Bare sådan til orientering!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2005 10,75 dkr her kl. 10 i Københavnsområdet for 95 blyfri. Prisen svinger +/- 15 øre rundt omkring i den indre by. *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites