Jump to content
Guest Palle...

Billig benzin idag

Recommended Posts

Guest Palle...

Jet på Von Linges Väg (ved indkørslen til Citygross) har idag benzin til: Okt. 95: 9,77 Okt. 98: 10,07 Hvis nogen har et kort, til Jet, så vil jeg gerne købe lidt benzin ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jet på Von Linges Väg (ved indkørslen til Citygross) har idag benzin til: Okt. 95: 9,77 Okt. 98: 10,07 Hvis nogen har et kort, til Jet, så vil jeg gerne købe lidt benzin ....
Vi har et par liggende hvis du vil låne et...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Vi har et par liggende hvis du vil låne et...
Gerne gerne... jeg skal bruge 85-90 liter (skal ha' tanket op) så det ville være super....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Gerne gerne... jeg skal bruge 85-90 liter (skal ha' tanket op) så det ville være super....
Fint kommer du selv forbi og henter det? Ön...sender dig lige en PM med adresse og mobilnummer. Kors Palle hvorfor har du slået PM fra? smid mig en mail istedet.. Men har du brug for et Jet kort egentlig? I Danmark kan alle jo tanke til den annoncerede pris på et alm. kredit kort. Det eneste man opnår ved jetkortet er 30 dages rentefri kredit. (og et overblik over brændstofforbruget)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prisen er stadigvæk den samme idag hos alle Jet stationer i Malmö. Som noget nyt (ca. 2 md) kan man nu betale med kredit kort hos Jet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prisen er stadigvæk den samme idag hos alle Jet stationer i Malmö. Som noget nyt (ca. 2 md) kan man nu betale med kredit kort hos Jet.
Jeg mener at huske, at en tankning med almindeligt plastickort (VISA i mit tilfælde) stopper automatisk ved 200 kr, for at undgå misbrug af stjålne/fundne kort. Er dette stadig tilfældet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det 400!?...ok' date=' måske nok bare mig der husker forkert.[/quote'] I sidste uge da jeg tankede med et VISA kort stoppede standeren med de våde varer på 600,08 uden at bilen var flydt helt op. Så der er åbenbart et loft på 600,-. Latterligt at man ikke kan tanke helt op!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Jeg har tanket 75 liter hos Jet (Von Lingens Väg) idag. 9.77 for 95. 185 sek billigere end i sidste uge ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er satme lækkert at benzinen koster mindre end dieselen.... ;)
Skønt med solidariteten, så jeg vil da håbe, priserne stiger noget mere. Vejskatten op til det dobbelte på benzinbiler, for sådan en har jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hahahahahaha, så må du jo konvertere..... Man skal godt nok køre mange km i dieselbil for at det kan betale sig nu... :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hahahahahaha' date=' så må du jo konvertere..... Man skal godt nok køre mange km i dieselbil for at det kan betale sig nu... :([/quote'] Ja specielt når man tænker på den 4 doblede afgift til VV :cry: Derfor jeg så småt er begyndt at kigge på benzin biler isteddet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Hahahahahahahaha ja.... Specielt når 1 liter i DK koster 12,50 Skr.... :( Det kan sgu godt mærkes når man lige smider 90 liter i markræseren... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites