Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 27, 2005 Jeps...igen en af de dage med lettere havareret korpus, og invasion af håndværkere i tagetagen. Efter en gevaldig firmafest med aaaalt for fri bar, så knirker min unge spændstige krop gevaldigt i samlingerne. Og i denne lidelse spekulerede jeg på: Hvad er egentlig jeres lille personlige "trick" dagen derpå? Sidder du inde med Den Hellige Opskrift, så hører jeg gerne om den :) Og måske andre kunne få glæde af sagerne også *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Det kan godt være den er ung, men den er brugt og overhovedet slet ikke spændstig;) Hvad bliver det til med de vaser du skulle gi'? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Hvad er egentlig jeres lille personlige "trick" dagen derpå? Elefanter og luksusøl med gashåndtag .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Haha...Jeg drikker lidt fløde inden jeg skal i byen. Jeg har ikke prøvet tømmermænd endnu... Så dét må virke. :) Men ellers masser af frisk luft og godt med rødt kød.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Haha...Jeg drikker lidt fløde inden jeg skal i byen. Fy for helvede da! Kan ikke komme på noget mere klamt, måske smør og hundelort Ej, så foretrækker jeg sgu tømmermænd.... Det foregår nogenlunde sådan her for mig, dagen derpå: Et par panodiler, 3 liter vand, 1½ liter cola, chips, og så en pizza eller burger + fritter senere. Det hele kombineret med at ligge max vandret hele døgnet, på divanen foran fjerneren :th2: God bedring Gio! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Kære Karl-Einar Kære Karl-Einar, Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt. Vi bor ikke længere hvor vi boede da du tog hjemmefra. Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker indenfor 30 km fra hjemmet, så vi flyttede. Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, som boede her tidligere tog husnummeret med sig, så de ikke behØvede at ændre deres adresse. Stedet er rigtigt dejligt. Der er endda en vaskemaskine. Jeg tror ikke den virker ordentligt. Sidste uge puttede jeg en bunke tØj i og trak i snoren, og jeg har ikke set tØjet siden. Vejret er ikke slemt. Det regnede kun to gange sidste uge. FØrste gang i tre dage, anden gang i fire dage. Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være lidt for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i dine lommer. Vi fik endnu en regning fra kirkegården. De siger, at hvis vi ikke betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op. Onkel Svend-Bent låste sine nØgler inde i sin splinternye station-wagon igår. Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag og det tog ham to timer at få Gurli-Magrethe og bØrnene ud. Din sØster fik en baby i morges. Jeg ved endnu ikke hvad kØn den er, så jeg ved ikke om du er blevet onkel eller tante. Onkel Emanuel faldt i den store brændevinstØnde. Nogle mænd prØvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede. Vi kremerede ham, som han altid har Ønsket. Han brændte i tre dage. Tre af dine venner kØrte i havnen i en pick-up forleden. En kØrte, mens de to andre stod bag på. Ham der kØrte rullede vinduet ned og svØmmede i sikkerhed, men de to bagpå druknede fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen. Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget. Kærlig hilsen Mor PS. Jeg tænkte på at sende dig nogle penge, men da var konvolutten allerede forseglet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 Den er så sjov.... Det er godt jeg har et trådløst tastatur for jeg ligger og ruller rundt på gulvet af grin............... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2005 hehe ;-).. men spørg mig ikke hvordan den havnede i Gio's thread - det må være dit trådløse tastatur der interfererede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites