Jump to content
Calimero

Forsikring til Mercedes

Recommended Posts

Guest Supermule

Hehe, så tag dog og ring til de forskellige selskaber.... Jeg gi'r 9000 om året for en helförsäkring til en ML55'er...Hos IF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja... tænkte det nok. :) Er 21 og har haft kørekort og bil i tre år (skadefri) Men det er vel ikke det store når jeg har sat mit budget til bilforsikring på ca. 17.000 sek? Er der nogen der vil tjekke hvad I skulle give for en E 320, hvis I kørte omkring 20-25.000 km om året? Har ikke svensk personnummer. Det handler bare om et online tjek hos et forsikringsselskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke bruge prisen fra en anden til ret meget for det svinger ret meget har jeg erfarret. som Gio skrev kommer det også an på bopæl. Men umiddelbart skal du ikke regne med at de 17k slår til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

21 og Mercedes fåes ikke til under 30-35.000kr... De forlanger desuden mindst halvförsäkring på bilen, hvis den er finansieret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Jo, men jeg er ikke 21... eller det vil sige jeg er også 21 (og lidt mer) og man skal angive postnummer og alt muligt andet der gør du ikke kan bruge prisen til noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Medmindre man har råd til det, så synes jeg man bør "klappe hesten" når man er ung og flytter over, og nøjes med en ganske almindelig bil til at starte med. Medmindre det netop ér på grund af billigere biler der flyttes. Men så skal du være indstillet på at have potte-månen iorden ;) ...træerne vokser ikke ind i himlen .....og der ér fordele ved at blive ældre :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg gir 11.000 for helforsikring på en clk 200 cab fra 99
Du skulle måske skrive hvilken by du bor i, og står den parkeret på gaden eller i garage. + din alder og hvor lang tid har du haft dit kørekort.??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites