Calimero 10 Anmeld indhold Skrevet August 24, 2005 Hej. Jeg har set på en Mercedes E 320, år 2003. Er der nogen der har nogle bud på hvad den kan koste i forsikring i Sverige? Tak for alle svar. Calimero Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Hehe, så tag dog og ring til de forskellige selskaber.... Jeg gi'r 9000 om året for en helförsäkring til en ML55'er...Hos IF. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Kørekort i få år (ung) = dyrt! Parkering på gade/åben p-plads i større by = dyrt! Men ring til dem...de snakker svensk, og er rigtig flinke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calimero 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Ja... tænkte det nok. :) Er 21 og har haft kørekort og bil i tre år (skadefri) Men det er vel ikke det store når jeg har sat mit budget til bilforsikring på ca. 17.000 sek? Er der nogen der vil tjekke hvad I skulle give for en E 320, hvis I kørte omkring 20-25.000 km om året? Har ikke svensk personnummer. Det handler bare om et online tjek hos et forsikringsselskab Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Du kan ikke bruge prisen fra en anden til ret meget for det svinger ret meget har jeg erfarret. som Gio skrev kommer det også an på bopæl. Men umiddelbart skal du ikke regne med at de 17k slår til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Kommer jo også an på hvilken forsikring calimero vil "nøjes" med. Hvis det er fuld forsikring med alle bells & whistles - så tror jeg også 17k er i underkanten ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 21 og Mercedes fåes ikke til under 30-35.000kr... De forlanger desuden mindst halvförsäkring på bilen, hvis den er finansieret... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Jo, men jeg er ikke 21... eller det vil sige jeg er også 21 (og lidt mer) og man skal angive postnummer og alt muligt andet der gør du ikke kan bruge prisen til noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Medmindre man har råd til det, så synes jeg man bør "klappe hesten" når man er ung og flytter over, og nøjes med en ganske almindelig bil til at starte med. Medmindre det netop ér på grund af billigere biler der flyttes. Men så skal du være indstillet på at have potte-månen iorden ;) ...træerne vokser ikke ind i himlen .....og der ér fordele ved at blive ældre :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Calimero 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Ja sådan er det vel bare, jeg må bare vente. Tak for hjælpen. Piv piv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2005 Jeg gir 11.000 for helforsikring på en clk 200 cab fra 99 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2005 Jeg gir 11.000 for helforsikring på en clk 200 cab fra 99 Du skulle måske skrive hvilken by du bor i, og står den parkeret på gaden eller i garage. + din alder og hvor lang tid har du haft dit kørekort.?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael-R1 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2005 Malmø 21219, holder parkeret på gaden , 27 år haft kørekort i 9 år tilfreds Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2005 11k, A4 1.8T 02, Nobeltorget,SalusAnsvar, selvrisiko 3k, hel forsikring. 29år, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites