Jump to content
thsk

Hvor indføre Boligannonce i Malmø?

Recommended Posts

Jeg vil gerne fremleje min bostadsrætt i 2 år, men hvor tror i det er bedst att inføre annoncen? Eftersom jeg ikke længere har særlig godt styr på Malmø, vil jeg gerne høre hvilke sted/aviser I mener er det bedste sted at indføre en boligannonce?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nybyggd' date=' genomgående lägenhet på 116 m2, 4:a, i populära Dockan - Malmö uthyres i ca. 2 år för 9500 SEK/månad. Fri havsutsikt från alla rum och kök. 4 m2 balkong i kök och 24 m2 balkong i sydvästläge med anslutning till vardagsrummet. Se bilder på [url']http://www.billedmaskinen.dk/?type=gallery&id=910966820
Super dejlig lejlighed! Dejligt med vandet til alle sider :th2: Vi venter på at vores lejlighed i Bo01 området er færdig og har måske også tænkt os at leje den ud på et tidspunkt men det er noget som foreningen skal acceptere inden det er muligt ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi venter på at vores lejlighed i Bo01 området er færdig og har måske også tænkt os at leje den ud på et tidspunkt men det er noget som foreningen skal acceptere inden det er muligt ikke?
Foreningen bestemmer om i må leje den ud, ja. Og de skal vist også godkende den nye lejer. Og, under normale omstændigheder, må lejligheden kun være udlejet i 2 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites