thsk 11 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2005 Jeg vil gerne fremleje min bostadsrætt i 2 år, men hvor tror i det er bedst att inføre annoncen? Eftersom jeg ikke længere har særlig godt styr på Malmø, vil jeg gerne høre hvilke sted/aviser I mener er det bedste sted at indføre en boligannonce? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2005 Boligannoncer for Malmö-området er helt klart bedst i www.sydsvenskan.se Deres søndagsudgave er fyldt med boliger til salg og leje. Efter annoncering i denne, solgte jeg min forrige lejlighed i Malmö på to dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Du kunne også prøve i en Københavner-Avis eller de 2 gratisaviser. Der er jo mange danskere, der ønsker at flytte over til os andre. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Anders Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 har du noget info på lejligheden? Kunne være intesseret... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2005 Vdr. lejlighed Hej Jeg søger bolig,vend tilbage med flere info Med venlig hilsen CC Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2005 Nybyggd, genomgående lägenhet på 116 m2, 4:a, i populära Dockan - Malmö uthyres i ca. 2 år för 9500 SEK/månad. Fri havsutsikt från alla rum och kök. 4 m2 balkong i kök och 24 m2 balkong i sydvästläge med anslutning till vardagsrummet. Se bilder på http://www.billedmaskinen.dk/?type=gallery&id=910966820 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2005 Nybyggd' date=' genomgående lägenhet på 116 m2, 4:a, i populära Dockan - Malmö uthyres i ca. 2 år för 9500 SEK/månad. Fri havsutsikt från alla rum och kök. 4 m2 balkong i kök och 24 m2 balkong i sydvästläge med anslutning till vardagsrummet. Se bilder på [url']http://www.billedmaskinen.dk/?type=gallery&id=910966820 Super dejlig lejlighed! Dejligt med vandet til alle sider :th2: Vi venter på at vores lejlighed i Bo01 området er færdig og har måske også tænkt os at leje den ud på et tidspunkt men det er noget som foreningen skal acceptere inden det er muligt ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2005 Vi venter på at vores lejlighed i Bo01 området er færdig og har måske også tænkt os at leje den ud på et tidspunkt men det er noget som foreningen skal acceptere inden det er muligt ikke?Foreningen bestemmer om i må leje den ud, ja. Og de skal vist også godkende den nye lejer. Og, under normale omstændigheder, må lejligheden kun være udlejet i 2 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites