Jump to content
Persille

Rideskoler, Malmö

Recommended Posts

Hej alle (nok mest piger...), er der nogen af jer der har erfaring med Malmö Civila Ryttareförening, Öresunds Ridsällskap eller andre rideskoler omkring Malmö? Har en skummel plan om at genoptage min ridning når jeg er flyttet og kommet på plads!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Maiken, ja, jeg endte hos Malmö Civila Ryttareförening, som var de eneste der ville tilbyde plads på et hold over begynderniveau - de andre var ikke så imødekommende. Det ligger samme sted som Jägersro trav- og galopbane, så det er ikke så langt fra Riseberga. Jeg synes det er en meget velorganiseret og velfungerende rideskole, hvor hestene har det godt, og jeg ved at de har pladser på nogle af holdene her i efteråret, så du kan jo prøve at ringe dem op. http://www.malmocivilaryttare.nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ridning :) Nå... Tror at jeg vil begynde at ride igen efter et par års pause (har 11 års erfaring bag mig). Tænkte på at det kunne være meget sjovt at starte sammen med nogle andre... Anyone som har lyst til at finde ud af noget???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites