Persille 10 Anmeld indhold Skrevet August 23, 2005 Hej alle (nok mest piger...), er der nogen af jer der har erfaring med Malmö Civila Ryttareförening, Öresunds Ridsällskap eller andre rideskoler omkring Malmö? Har en skummel plan om at genoptage min ridning når jeg er flyttet og kommet på plads! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maiken 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2006 Øhh, en smule gammelt indlæg, jeg fik gravet frem her, men nogen fandt du en rideskole? Er der alternativt nogen der kender til rideskoler i Malmø (gerne i området omkring Risaberga)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2006 Ved der ligger en stor en i Vellinge. Der bliver afholdt internationale stævner der har jeg set. Andet kender jeg ikke til den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Hej Maiken, ja, jeg endte hos Malmö Civila Ryttareförening, som var de eneste der ville tilbyde plads på et hold over begynderniveau - de andre var ikke så imødekommende. Det ligger samme sted som Jägersro trav- og galopbane, så det er ikke så langt fra Riseberga. Jeg synes det er en meget velorganiseret og velfungerende rideskole, hvor hestene har det godt, og jeg ved at de har pladser på nogle af holdene her i efteråret, så du kan jo prøve at ringe dem op. http://www.malmocivilaryttare.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DorteF 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Ridning :) Nå... Tror at jeg vil begynde at ride igen efter et par års pause (har 11 års erfaring bag mig). Tænkte på at det kunne være meget sjovt at starte sammen med nogle andre... Anyone som har lyst til at finde ud af noget??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tinama 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Til DorteF Hej DortheF Er du startet med at ride igen? Jeg vil også meget gerne starte igen, men har ikke været i gang i 8 år :O) Mvh Tinama Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites