Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 22, 2005 05-08-22KL. 14:19 Danske satsninger i Sverige Teleselskabet TDC og it-aktøren Topnordic er to af mange danske virksomheder, der nu investerer på det svenske marked.TDC går i Sverige ud med et tilbud til privatkunder om bredbånd med internetbaseret telefoni og tv i samme stik. (Læs resten på http://www.nfo.nu/b9e000c/base/320c2776) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Hehe, troede sgu jeg kunne slippe for TDC ved at flytte herover...*skrattar*.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Hehe' date=' troede sgu jeg kunne slippe for TDC ved at flytte herover...*skrattar*....[/quote'] Du er altså snart rigtig vel-integreret ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Det næste bli'r vel at jeg "snusar".... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites