Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2005 Hvis der er nogen der tager cocktails med må de da gerne severe dem ha ha. Jeg har købt en flaske Chivas da det ligesom høre til poker, men den holder nok ikke længe. I kan bare komme op til mig så prøver vi at finde noget mad, med mindre der er nogen der har goe ideér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2005 Til info der står L. Mikkelsensen på dør telefonen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2005 Til info der står L. Mikkelsen på dør telefonen. (har selv været der) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2005 Oh its on! Vodka, jetoner og (kort :) ) er pakket... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Hey Gutter! Tak for sidst det blev sgu hyggeligt og godt at vi alle holdt os til planen med at give Lars vores penge. Og husk på at næste gang er det min tur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Ha ha jeg siger tak for tilskudet så, men jeg troede at aftalen var at jeg skulle have til huslejen;-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2005 Ha ha jeg siger tak for tilskudet så' date=' men jeg troede at aftalen var at jeg skulle have til huslejen;-([/quote'] Koster det telt du bor i mere end de 200 du vandt? :D Tak til alle for en fin aften! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites