Guest carspar Anmeld indhold Skrevet August 21, 2005 Her kan i alle läre at lave Öl og da det er open scource er der ingen skjulte recepter. Hvis du finder ud af at göre det endnu bedre så mail tilbagel ti siden så andre også kan have gläde af det. God fornöjelse http://www.voresoel.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Caspar .... You da man..... godt link... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Thomas: Hvis du brygger 70 liter øl, så tror jeg gerne vi er flere der er friske på at være smagsdommere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret August 22, 2005 Mjooeh det tror jeg godt nok ikke hun er med på...... men en af min kollegaer er "Øl-entusiast"... derfor var det så godt. Men.... Gio... har du ikk et ekstra værelse du ikke bruger, til en ORDENLIG bobleballon.... kikser brygget sælger vi det bare til de sprittere der hænger ud på Värnhemstorget... Hvor svært kan det være at brygge - en favnfuld pils .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ejepsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 ...Synes lige at jeg ville nævne at konceptet er startet på ITU hvor jeg har min daglige gang... men at det i øvrigt ikke er nogen ny idé at dele sin øl-opskrift gratis. Bare første gang nogen har labeled det 'open source' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Ææææææææv, jeg troede lige at der var et sted her i Malmö hvor hanen bare løb og løb= open source ! :( :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites