Streton 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2005 Under "pendling" kan I sætte link ind til HH's pendlerforening:www.hhpendlarna.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Nå, vi kan jo ikke ha sån en halv guide, så jeg skriver også lige noget skat. Hvordan går det med IT og pendling? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Jeg har intet hørt fra nogen om noget. Som jeg skrev i http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=44310&postcount=7 - så giver jeg gerne en pen med, i det omfang jeg kan bidrage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Jeg er ked af at jeg ikke har fået skrevet noget endnu... Jeg har bare travlt pt. Håber det er ok... Ellers må jeg jo evt dele tingene med GIO, hvis det er..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2005 Ellers må jeg jo evt dele tingene med GIO' date=' hvis det er.....[/quote']Jeg er freeeeesh. Men jeg er dog uden internet i privaten for tiden - så det er begrænset hvad jeg kan "sætte mig ned og kigge på". Og min arbejdsgiver bifalder nok ikke at jeg opretholder samme engagement på debatten i arbejdstid, som i fritiden. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2005 Hehe ok. Stik ham en kiks og be' ham fise ned og hente morgenbrød til hans lakajer.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2005 I Pendlerguiden - under bil - kan man bl.a. læse ... "I Sverige skal man til syn (besiktning) 1 gang om året når bilen er over 3 år" Det holder vist ikke helt. Det er korrekt at første besiktning skal finde sted efter ca. 3 år. Derefter er der 2 år til anden besiktning. I resten af bilens levetid skal besiktning finde sted hvert år. Kilde - Vägverket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites