Jump to content
Guest jxhab

De er gavmilde de Svenskere

Recommended Posts

Guest jxhab

Taget fra EB.DK - Skrevet af: Pernille Christensen - 20:22 - 18. aug. 2005 --- - Jeg troede, at han lavede pjat med mig. Sådan siger 19-årige Josefin Justin, der fredag serverede for en gæst hun aldrig glemmer, da hun var på arbejde på Juniskärs café i Njurunda udenfor Sundsvall. Ved et af cafeens borde sad et selskab bestående af ældre herrer og fejrede, at en den ene af dem, netop var gået på pension. - Jeg havde aldrig set dem før, men talte en del med dem, fortæller Josefin til den svenske avis Aftonbladet. Da den unge tjener afleverede regningen til selskabet, spurgte den en af mændene pludselig til Josefins alder. - Jeg svarede, at jeg er 19, men snart fylder 20 - og så sagde han, at så skulle jeg have en Porsche af ham som drikkepenge. De øvrige mænd morede sig vældig over mandens gave og troede lige som Josefin, at han lavede sjov med hende. Men inden manden forlod cafeen, gav han sit telefonnummer til Josefin. Den 19-årige pige var noget mistænksom, og hendes forældre troede da heller ikke deres datter i to sekunder, da hun fortalte dem om mandens gave. I lørdags ringede Josefin alligevel til manden, og hun blev overbevist om, at hans 'drikkepenge' var ægte. Sammen med sin far kørte Josefin hen til manden og hentede bilen, der viste sig at være en hvid Porsche 924 fra 1979. - Den skal fikses lidt, men vi har kigget den efter og alt er i orden, siger en glad Josefin. Den glade giver af Porschen ønsker at være anonym, og han kan ikke rigtig forklare, præcis hvorfor 19-årige Josefin skulle have hans Porsche. - Jeg sad bare der på restauranten og kiggede hende i øjnene og så en engel. Så tænkte jeg; Porschen, den skal hun have, siger den ældre mand, der ikke har fortrudt sin gave et øjeblik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej sådan som du brokker dig' date=' får du ikke engang en tur i en Porsche.... ;)[/quote'] *LOOOOOL* du skulle bare vide Brian......kunne nok godt charme mig til en tur i en Porche på en god dag :) ka' du hygge dig ;) smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Tja... en Porsche 924 fra 1979 .... Så er han da af med den, uden at skulle betale skrotningsafgift... Ikke nogen dum ide :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Iflg. avisen skulle bilen have en værdi på 30.000 SEK. Det er da en meget god tips.
Tjaah jeg ville i hvert fald ikke sige nej til bilen =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites