Guest Jan Anmeld indhold Skrevet August 18, 2005 Hej. Er der nogen af jer som har handlet lidt med jeres bank ang. renten på bolig lån. Man høre jo tit om at man skal handle med sin bank rådgiver her i danmark, for at få bedre renter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Ja det har jeg, og jeg har også fået nedsat gebyrene (som ellers er lave i forvejen sammenlignet med et dansk) det var en forhandling med min Svenske bank, men jeg har haft den i 3½ år!!. Og når du har haft boligen i ca. 1 år kan du jo forsöge at omlägge lånene (top og bundlån) til et bundlån hvis du startede med både bund og toplån, det er udelukkende på grund af prisstigningerne i hvert fald på Bostadsrätter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Hej. Er der nogen af jer som har handlet lidt med jeres bank ang. renten på bolig lån. Man høre jo tit om at man skal handle med sin bank rådgiver her i danmark, for at få bedre renter. Det er svært at handle med banken i Sverige, hvis du er nyoverflyttet medmindre du har en masse god historik i en dansk bank som samarbejder med den svenske filial... Jeg har bibeholdt min danske bank, da jeg kunne presse dem ekstemt langt ned i renter, men har derudover oprettet et visa electron kort med netbank i Sverige for at kunne betale regninger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites