Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet August 18, 2005 Skal ha' dokumenteret erfaring... Oplysninger gives på 60105626. Der kan arbejdes hjemmefra og redskaber stilles til rådighed af mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 Blot af nysgærrighed, hvilket type firma representerer du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 Danaconsult.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Skal der bookes møde til konsulentbesøg og er det provisionlønnet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Ja... Du kan arbejde hjemmefra og lønnen bestemmer du selv. Vi har ikke loft over indtjeningen... Jeg stiller arbejdsredskaber til rådighed for dig og arbejder tæt sammen med dig om at booke møder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Glemte lige at nævne at det er det perfekte studiejob.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 :) For ikke at gørre scenariet mere perfekt, så har jeg arbejdet som Telemarketingsassistent (phoner, mødebooker mv.) før, Supermule... men har ikke andet dokumentation på det end lønsedler... Men er bange for at jeg ikke har meget tid til det på nuværende tidspunkt pga. studiestart, men jeg kan sige det videre til nogle jeg kender? Men er det timer som gælder i DK? (tænker på ATP?) for så kunne jeg måske virkelig godt tænke mig det... Vil sååå gerne til læge i DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2005 Hej Brian, hvis du ikke kan finde en mand til at gøre det kender jeg et firma der er ret gode og kører "no cure no pay" med fast pris pr. booket møde, så send en pb hvis du vil ha' deres nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Du kan ringe til mig...Alternativt sende mig en mail. jeg har været på natarbejde i Bella Center i nat, så jeg er først vågen efter 14... Hvis i har lyst til at kigge ud, så laver vi gerne en kop kaffe... ;) :) For ikke at gørre scenariet mere perfekt, så har jeg arbejdet som Telemarketingsassistent (phoner, mødebooker mv.) før, Supermule... men har ikke andet dokumentation på det end lønsedler... Men er bange for at jeg ikke har meget tid til det på nuværende tidspunkt pga. studiestart, men jeg kan sige det videre til nogle jeg kender? Men er det timer som gælder i DK? (tænker på ATP?) for så kunne jeg måske virkelig godt tænke mig det... Vil sååå gerne til læge i DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Er du sød at sende mig detaljerne på mail??? Tak... ;) Hej Brian, hvis du ikke kan finde en mand til at gøre det kender jeg et firma der er ret gode og kører "no cure no pay" med fast pris pr. booket møde, så send en pb hvis du vil ha' deres nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Du kan ringe til mig...Alternativt sende mig en mail. jeg har været på natarbejde i Bella Center i nat, så jeg er først vågen efter 14... Hvis i har lyst til at kigge ud, så laver vi gerne en kop kaffe... ;) Hvad er det lige du har lavet i bella center? Er det dig der er den lyshårede cov??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Nej jeg er ikke den lyshårede COV...hehe, men hvem er du så???? :) Siden du kender ham... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Må jeg så spørge hvem du er? For mig bekendt var der ikke andre i bc inat, udover ham, mig og fem af mine kollegaer. Jeg er i teknisk service! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Må jeg så spørge hvem du er? For mig bekendt var der ikke andre i bc inat, udover ham, mig og fem af mine kollegaer. Jeg er i teknisk service! Kig på Supermule's profil mester, han er jo din direktør!! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Så var det dig der gik og larmede nede i C hallen... jeg har et bijob som vagt. Sad nede i B6 og hyggede mig med at kigge på ingenting... :( Må jeg så spørge hvem du er? For mig bekendt var der ikke andre i bc inat, udover ham, mig og fem af mine kollegaer. Jeg er i teknisk service! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Så må vi da have set hinanden på et eller andet tidspunkt derinde! Hvem pokker er du? hvornår skal du derind igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 onsdag aften fra 19-07... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 nå ok, der er vi smuttet. men møder ind igen torsdag kl. 07 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 Ok, det kan jo være vi lige kan hilse torsdag morgen så... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2005 ... Puh, er noget stresset for tiden med studiestart, men jeg skal nok lige skrive til dig... ved der er mange fra min klasse der har den erfaring du søger så jeg skal nok finde en til dig... hvis de forkælede unger da gider... Ellers lyder det da lækkert med kaffen... det kan være vi tager cykelturen en dag... Vi har jo hørt det er så dejligt derude på landet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 31, 2005 Det kan jeg godt forstå... jamen lad os da tale sammen torsdag eller fredag. Så tager vi den derfra... :) Og ja... Jeg kunne sgu ikk' bo inde i byen efter det her... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites