csa 0 Anmeld indhold Skrevet August 15, 2005 Er der nogen der har planer om noget i forbindelse med Malmö Festivalen i weekenden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2005 Jeg skal 100% sikkert ned og høre noget, men det bliver sikker kun fredag og søndag da jeg skal til noget fest i DK om lørdagen. Fredag starter jeg nok ud ved stortorget da der er salsa musik.. Jeg må ned og se nogle søde piger svinge med måsen :-) Hvis jeg kommer hjem lørdag bliver det igen stortorget da Timbuktu spiller der kl. 23. Søndag ved jeg ikke noget om endnu.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2005 Måske der er stemning for lidt festival på lørdag efter træffet? Sikken en dag det kunne blive. Biltræf, konsert under åben himmel samt en pilsner eller to....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2005 Jeg ved at på mandag kan jeg findes her: Kl. 17.30: Mortiis Kl. 18.30: Entombed Kl. 19.45: Susperia Og på tirsdag spiller Iron Maiden's originale forsanger, Paul Di'Anno. Det er ok bajer musik, men heller ikke mere. Håber hver gang på han spiller bare et enkelt nummer fra en af Maiden's to første skiver, men det er ikke sket endnu. Det må blive på tirsdag :) Kl. 17.00: Paul Di'Anno Kl. 19.20: Origin Blood Det er vist det musikalske, ellers bliver det bare cruise lidt rundt og lure med en kold vase i hånden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2005 Og på tirsdag spiller Iron Maiden's originale forsanger' date=' Paul Di'Anno. Det er ok bajer musik, men heller ikke mere. Håber hver gang på han spiller bare et enkelt nummer fra en af Maiden's to første skiver, men det er ikke sket endnu. Det må blive på tirsdag :) [/quote'] Ifølge hans hjemmeside har han spillet masser af IM numre live og også geninspillet mange af dem han selv var med til at skrive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2005 Ifølge hans hjemmeside har han spillet masser af IM numre live og også geninspillet mange af dem han selv var med til at skrive. Ja, men de to gange jeg har set ham indtil videre (begge festivaler), der har han ikke spillet et eneste IM nummer. Det må blive på tirsdag, da denne "festival" ikke kan sammenlignes med de andre festivaler jeg har set ham på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2005 Hvad er situationen på dette års festival. Er i allesammen "hårdt ramt" efter igår, eller spiller sagerne max? (Bare nysgerrig...eftersom jeg ikke selv kan deltage ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2005 nejda... der er Timbuktu kl 23 :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2005 hm sære "koder" for smilies :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2005 Var hjemme her kl. 22.30 fra Festivalen.. *gab* mand, noget røvsygt musik der var alle steder, og så på den store lørdag aften Vi var rundt på alle de større scener, men desværre var det som om årets tema var "Bob Marley Tribute"....kæft mand.... Desuden er der slet ikke så mange øl stader som der plejer, og Carlsberg er ikke at finde her i år... Kunne godt have brugt et par kolde Sort Guld vaser, men desværre er der kun Åbro flad pils, eller diverse Folköl.... Og på Mölleplatsen må man ikke stå med en øl i hånden og høre musik i teltet.. I stedet skal man ind på et afspærret område (i et i forvejen afspærret område), og købe sin Åbro der, drikke den i fængslet der, og først derefter kan man forlade det afspærrede-afspærrede område, og gå tomhændet tilbage til det afspærrede område med musik teltene. SKANDALE :thumbdown Nåh, men heldigvis er der en smule ok musik på mandag jo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Jeg er lige kommet hjem fra Festivalen også, men musik er jo heldigvis meget individuelt for jeg vil helt sikkert give Timbuktu 5 stjerne ud af 6 for hans fremragende optræden. Den eneste grund til at han ikke få 6 stjerner er fordi jeg syntes det var for kort. Men ellers syntes jeg heller ikke der var det store i dag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Nå så var det godt at vi ikke kørte derind med ungerne.... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Jeg er på mandag og tirsdag! Mandag ligner Tofts program og tirsdag er der Mustasch (så dem på sidste års festival og der var de sgu fede nok) og efter det viser de FC Thun vs. MFF på storskærm! Jeg syntes Timbaktu var rimelig ringe og jeg havde ingen positive forventninger ellers, men hold op der var mange mennesker! Jeg regner med sidste års metal folk står klar ved en 18 tiden i morgen ved et eller andet ølhus? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2005 Lady Saw var meget sjovt, bortset fra jeg røg på scenen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites