Sanni 10 Anmeld indhold Skrevet August 13, 2005 Hej alle Jeg vil meget gerne til Vellinge en tur for at köbe väv til väggene på tilbud i ByggMax. Da vi skal have noget, der ligner 8 ruller, vil det väre ret besvärligt at tage bussen, så jeg tänkte om nogen måske havde tid, lyst og lejlighed til at köre mig en tur til ByggMax en af de närmeste dage - helst om eftermiddagen? Jeg skal selvfölgelig nok betale turen og vil väre meget, meget taknemmelig!! :) Sanni og Trine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2005 Tilföjelse... Hov, glemte at skrive, at vi bor i Malmö, så turen hedder altså Malmö - Vellinge - Malmö... :o Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2005 Hej alle Jeg vil meget gerne til Vellinge en tur for at köbe väv til väggene på tilbud i ByggMax. Da vi skal have noget, der ligner 8 ruller, vil det väre ret besvärligt at tage bussen, så jeg tänkte om nogen måske havde tid, lyst og lejlighed til at köre mig en tur til ByggMax en af de närmeste dage - helst om eftermiddagen? Jeg skal selvfölgelig nok betale turen og vil väre meget, meget taknemmelig!! :) Sanni og Trine Hej Sanni. Jeg vil gerne kører, men jeg er desværre først hjemme mellem kl 16.30 og 17.00. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2005 Det er jo kanon! :) Hey Torben Mange tak for din hjälpsomhed! De lukker först kl. 19 i ByggMax, så hvis vi körer fra Malmö omkring kl. 17 en af ugens dage, så skulle der väre masser af tid at tage af, vil jeg mene :) Hvilken dag passer dig bedst? Jeg kan bedst i overmorgen, onsdag eller torsdag. Kan 'en af de dage passe dig? Du kan evt. smide mig en mail på sannijohansen@hotmail.com eller en sms på 28517118. :) Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites