Jump to content
Sanni

Nogen, der kan hjälpe?

Recommended Posts

Hej alle Jeg vil meget gerne til Vellinge en tur for at köbe väv til väggene på tilbud i ByggMax. Da vi skal have noget, der ligner 8 ruller, vil det väre ret besvärligt at tage bussen, så jeg tänkte om nogen måske havde tid, lyst og lejlighed til at köre mig en tur til ByggMax en af de närmeste dage - helst om eftermiddagen? Jeg skal selvfölgelig nok betale turen og vil väre meget, meget taknemmelig!! :) Sanni og Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle Jeg vil meget gerne til Vellinge en tur for at köbe väv til väggene på tilbud i ByggMax. Da vi skal have noget, der ligner 8 ruller, vil det väre ret besvärligt at tage bussen, så jeg tänkte om nogen måske havde tid, lyst og lejlighed til at köre mig en tur til ByggMax en af de närmeste dage - helst om eftermiddagen? Jeg skal selvfölgelig nok betale turen og vil väre meget, meget taknemmelig!! :) Sanni og Trine
Hej Sanni. Jeg vil gerne kører, men jeg er desværre først hjemme mellem kl 16.30 og 17.00.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo kanon! :) Hey Torben Mange tak for din hjälpsomhed! De lukker först kl. 19 i ByggMax, så hvis vi körer fra Malmö omkring kl. 17 en af ugens dage, så skulle der väre masser af tid at tage af, vil jeg mene :) Hvilken dag passer dig bedst? Jeg kan bedst i overmorgen, onsdag eller torsdag. Kan 'en af de dage passe dig? Du kan evt. smide mig en mail på sannijohansen@hotmail.com eller en sms på 28517118. :) Sanni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites