Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet August 13, 2005 Hilste på dig igår i Vellinge omkring kl 17 ved motorvejsafkørslen... Blinkede af dig et par gange da jeg holdte bag dig. Gider ikke komme med en masse lort, men det er ubetinget en fed bil du har, men den skal ikke fyres af inde i byen.... Det er ikke den bedste reklame man kan gi' sig selv. Du har ikke børn og jeg ved ikke om du planlægger det, men når du får nogen så ved du hvad jeg taler om... Der er intet på denne klode der gør mere ondt et at miste et barn, og sker det for mig og det er en der har kørt ræs eller spillet smart, ville han ønske at de kunne bure ham inde på livstid. Dette er ikke ment som et surt opstød til dig personligt Martin, men mere en opfordring til at tænke over hvor du fyrer din dejlige dyt af henne... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2005 Ja det er derfor vi holder ture til ringen og Trackdays i sv.. For med de biler vi har er det alt for farligt at fyre dem af på alm vej..:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Nu ved jeg ikke hvor hurtigt det gik, men man kan altid spille hellig.. der er vel også en grund til at du har en ML55 AMG? ved godt det var i byen, men kommer så sandlig også an på hvordan forholdene er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Hørt..... Og pas så bare dig selv og din truck Brian :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Ja det er ikke nemt at være moralens vogter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Uanset hvilken bil man har, kan man vel godt køre ordentligt?? Er der tale om hasarderet kørsel kan man jo prøve at melde det til politiet - ikke at der nødvendigvis sker noget ved det, men i Sverige har de pligt til at modtage anmeldelsen og foretage en efterforskning. Det indebærer mindst en opringning til den anmeldte - alternativt et besøg af en bil i blå/hvide farver. Måske det har en præventiv effekt... Hvad ved jeg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Uanset hvilken bil man har' date=' kan man vel godt køre ordentligt?? Er der tale om hasarderet kørsel kan man jo prøve at melde det til politiet - ikke at der nødvendigvis sker noget ved det, men i Sverige har de pligt til at modtage anmeldelsen og foretage en efterforskning. Det indebærer mindst en opringning til den anmeldte - alternativt et besøg af en bil i blå/hvide farver. Måske det har en præventiv effekt... Hvad ved jeg...[/quote'] Tror næppe der er tale om hasarderet kørsel fra Martins side, men derimod har han måske lige trykke til den og sådan som hans udstødning larmer på Porschen har det vel bare lydt som om at han har kørt alt for stærkt, hvad ved jeg, men det er jeg selv tit ude for, også selv da jeg boede i DK og havde en skod Citroën Saxo! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Nu var jeg såmænd ikke ude efter Martin - men blot en kommentar til emnet generelt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Nu var jeg såmænd ikke ude efter Martin - men blot en kommentar til emnet generelt... Nej nej, helt okay, men jeg prøvede også bare at rationalisere overfor Brian, at han måske har været lidt for hurtig på aftrækkeren (hvilket der er mange som er) Folk har så ondt i røven hvis de bliver overhalet eller "hører en hurtig bil" etc. Jeg blev engang stoppet ude hos mine forældre (et villakvarter hvor man må køre 30 km/t max) fordi min bil larmede og så ud som om jeg kørte hurtigt, fordi den var lav, og det skal lige tilføjes at jeg ALTID kører pænt i sådanne kvarter, netop pga. børn mv. og samtidig var jeg lige LISTET mig over et bump, så det er også begrænset hvor hurtigt jeg kunne have kørt. Jeg siger bare at folk har det med at beskylde folk i brian biler for noget som de måske ikke engang har gjort, bare pga. bilens udseende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 I det hele taget .. Undskyld mig, men burde den her tråd ikke også være privat henvendt til Martin i stedet for at være skrevet i et offentligt forum? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Min förste tanke var også, at bare fordi man har et köretöj, der kan köre sindsygt, behöver man jo ikke göre det ;) ~Sanne -der også tit må leve med fordomme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Lige netop..... Hvis folk har noget personligt at sige så skriv en mail eller ring.... Simple as that! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2005 Martin har en Brian bil - na na na na na!! ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Jan Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 Hvem er martin ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 nej egentlig ikke... hvis du læser det jeg har skrevet er det ikke ment som noget personligt med Martin, men generelt hvor de hurtige biler bliver skudt af henne... Jeg har bare brugt martin som eksempel på noget som jeg ikke billiger og det er hasarderet kørsel i byen... I det hele taget .. Undskyld mig' date=' men burde den her tråd ikke også være privat henvendt til Martin i stedet for at være skrevet i et offentligt forum?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 nej egentlig ikke... hvis du læser det jeg har skrevet er det ikke ment som noget personligt med Martin' date=' men generelt hvor de hurtige biler bliver skudt af henne... Jeg har bare brugt martin som eksempel på noget som jeg ikke billiger og det er hasarderet kørsel i byen...[/quote'] Hvis det ikke er noget personligt, hvorfor står der så "du skal køre pænt Martin" og største delen af indlæget er skrevet med "du martin, dig martin".. Det kunne jo egentlig ikke blive mere personligt end som sådan. Hvis du nu havde skrevet at folk med potente sportsvogne skulle overveje hvordan de kørte inde i indre by, så var det jo mere generelt og langt mindre personligt, ikke fordi tråden skal fluekn*ppes til ukendelighed, men jeg forstod bare ikke hvorfor du ikke bare henvendte dig direkte til Martin i stedet for at skrive offentligt =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 Altså - hvis jeg vælger at "skyde min racer af" - så er der sådan set ingen, der rigtig har nogen chance for at vide, hvem de skal henvende sig til med en venlig meddelelse om, at det var upassende. Men - hvis jeg havde valgt at sætte en personlig nummerplade med betegnelsen "KIM H" på min bil - så skulle jeg måske forvente en henvendelse - ikk'? Anonymitet kan være et gode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 18, 2005 Altså - hvis jeg vælger at "skyde min racer af" - så er der sådan set ingen, der rigtig har nogen chance for at vide, hvem de skal henvende sig til med en venlig meddelelse om, at det var upassende. Men - hvis jeg havde valgt at sætte en personlig nummerplade med betegnelsen "KIM H" på min bil - så skulle jeg måske forvente en henvendelse - ikk'? Anonymitet kan være et gode. Helt enig og der er skam ingen problemer med at klage til folk over deres opførsel, men der er bare forskel på om man klager til folk direkte eller skriver et offentligt læserbrev til dem. Men ville du ikke sætte pris på at få en henvendelse direkte end at finde et indlæg skrevet offentligt? Jeg skriver jo heller ikke et læserbrev i ekstrabladet, hvis en af mine venner eller bekendte opfører sig mærkeligt. I stedet burde man jo bare henvende sig direkte til personen eller i det mindste generalisere sit indlæg så det gælder noget generelt i stedet for det virker som noget personligt der er skrevet offentligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Via SMS kan alle se at det er dig der har den bil !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Via SMS kan alle se at det er dig der har den bil !! huh det forstår jeg ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Man kan sende en sms: http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Og, derved få oplysninger om hvem der ejer køretøjet osv osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Man kan sende en sms: http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Og, derved få oplysninger om hvem der ejer køretøjet osv osv Nej det var sgu da ganske fikst. Jeg mindes også at der fandtes noget lignende i Danmark, at man kunne se hvilken bil der var "forbundet" med hvilken nummerplade, men jeg kan ikke huske linket mere :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Haha... Nu skal man så også høre for at man har en personlig nummerplade? Det bliver bedre og bedre det her... Gud fader bevare os! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Tænk at noget så banalt kan udvikle sig til sådan en børnehave Lad dog manden være i fred og er der nogle problemer i trafikken så ring til politiet....Det mest usmarte er da at hænge folk offentligt ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2005 Nej det var sgu da ganske fikst. Fikst???? Kan du forklare mig hvorfor det er fikst? For jeg forstår det ikke... For mig er det en invitation til at få stjålet sit köretöj -(=nääh, den er fin, jeg tjekker lige hvor den står om natten) Men det er måske bare mig der maler fanden på väggen (jeg har jo trods alt heller ikke fået stjålet mit köretöj endnu ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites