xfluen 10 Anmeld indhold Skrevet August 11, 2005 Får man kørselsfradrag fra hjem til arbejde og ligesom man plejer? Hvilke beløb/afgifter/fradrag osv. glemmer man ofte at tage højde for? Er det korrekt at man ikke skal betale ejendomsskat hvis begge arbejder i Danmark? pft xfluen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2005 hejsa Xfluen.. Nu vil jeg prøve at lade være med at bede dig om at søge efter kørselsfradrag her på debatten for det har du nok allerede gjort, men kan fortælle dig at kørselsfradraget fungerer ligesom hvis du boede i Danmark, vel og mærke kun hvis du betaler skat i Danmark. Hvilke beløb og afgifter man glemmer at tage højde for?? det ved jeg faktisk ikke.. fordi jeg har ikke glemt nogen.. men en vigtig at huske er da helt klart at du skal betale broafgift hver gang du kører over.. hvad med benzin? Du skal også huske du får fradrag for dine svenske renter i danmark. Men søg lidt rundt omkring efter fradrag så tror jeg du finder nogle interessante tråde.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites