thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet August 10, 2005 Hejsa.. Var der nogen der kunne være friske på at tømme et par (eller flere) øller på lørdag d. 13/8 om aftenen? Det kunne jo munde ud i en bytur.. jeg er rimelig frisk og jeg vil også gerne lægge min lejlighed til.. Jeg bor i Söderkulla.. Skriv hvis i er friske.. Så kan vi aftale nærmere fredag.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 11, 2005 Kunne sagtens være interesseret gamle dreng... Gået på ferie fra i dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2005 Hey Martin. Jeg har sådan set en aftale, men det kan godt være jeg kan slippe ud af den. Jeg slår lige på tråden hvis det går. Hvis ikke må I i hvert fald have det muntert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2005 hmm.. jeg har selv fået nogle planer lørdag.. men jeg er altså frisk nok på det, fredag i stedet for??? altså i morgen.. nogen der er friske nok? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SørenBirk 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2005 Jeg er da frisk Hvad tid og hvor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2005 Det virker ikke som om der er super meget stemning for det.. så jeg tror desværre jeg aflyser det denne gang.. lider åbenbart også stadig lidt af jetlag.. sorry.. jeg lover at arrangere noget igen snart.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites