Jump to content
videdal

God restaurant i Malmö?

Recommended Posts

Vi skal have besøg af nogle venner fra udlandet som vi 'skylder' en god middag - vi har læst om aarstiderne, men tror den er lige fancy nok - men hvor finder vi en med ca. lige så god mad, hvor man kan komme klædt i andet end jakkesæt???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Et godt bud er Trappaner www.trappaner.se, men den er vist også lidt fancy. Ellers har jeg spist på Victors på Lillatorget. Frokostmenuen er ikke noget specielt men aftenkortet var ret godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mange gange taget venner og familie med på MANDO, som ligger i skomakaregatan mellem Lilla Torg og Södergatan. Sød betjening og dejlig mad. Især kan anbefales "Jättelövbif" og "planksteak". :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Mando er et sjovt sted med en interessant indretning og udmærkede møre bøffer. Og den indiske på Lilla Torg er absolut et hit, de laver rigtig god mad. Det er så også hvad vi har nået at teste på vores Malmö-besøg udover et pizzeria på Mariedalsvägen og IKEAs cafeteria :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak for jeres tilbagemeldinger, det er skønt at vide, der faktisk er nogen derude der læser ens indlæg/spørgsmål og gider svare :th2: Persille: Rigtig meget held og lykke med flytningen - vi glæder os til at høre, hvad I synes om det hele!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den indiske på Lille Torv er bare lidt dyr efter min mening? Der ligger en indisk (Indian Hawaneli eller sådan ca. hedder den) på S. Förstadsgatan, som er mindst lige så god, men hvor priserne er halverede. Den ligger lige efter Triangeln på hjørnet af S. Förstadsgatan og Smedjegatan. Nush - den er god! Vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frokosten på lilla torg har jeg også prøvet - var ik så imponeret. Om aftenen, mindes jeg, er den ret dyr? (Eller tager jeg helt fejl?) Vi spiser som regel for omtrent 300 SEK to mand på den anden, incl drikke... og det er altså helt absurd godt! :) Vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på Mando fredag aften, og det var en fin oplevelse. Sad udenfor i det gode vejr, maden var rigtig god. Fik "planken" mums..... Eneste negative var, at vi ventede ca 25 min. på at underskrive kvittungen og få kortet tilbage:rolleye: Tror nu også at de havde rigtig travlt, men alligevel...... Kan godt anbefales:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites