Jump to content
ClausN

Vallåkra træf

Recommended Posts

Vallåkra træf er et træf/udstilling med divs. ombyggede biler. Ca. 1500 stk. Var der sidste år og der er alt fra gejlede A-traktor til de ondeste Brabus, Alpina og voldsomme Volvo'er. Træffet finder sted på Vallåkra flyveplads (lidt nord for Landskrona) den 20-21 august. Et must see for bil tossede. Til dem som vil med, mødes vi på McDonalds P-plads, Bronsgjutaregatan 3 (Lockarps trafikplads), 3. afkørsel på E6'erne klokken 10:00 lørdag den 20. august. Vil foreslå at vi stiller overskuds bilerne der og kører derefter de ca. 50 kilometer nordpå sammen. Hvem vil med? Se mere på www.vallakratraffen.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

rettelse: eftersom der ikke rigtig sker noget lørdag og der stort set kun er veteranbil parade skubber jeg min tur til søndag hvor der skulle være mere gang i den ---------------- Jeg stiller med 3-4 mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rettelse: eftersom der ikke rigtig sker noget lørdag og der stort set kun er veteranbil parade skubber jeg min tur til søndag hvor der skulle være mere gang i den ---------------- Jeg stiller med 3-4 mand
Der var masser at kigge på om lørdagen. Alle de udstillede biler var der jo stadigvæk. At der så kørte 150 veteran biler op og ned af landningsbanen et par gange var helt okay.
GOD DAMN !!!! Det havde jeg da fuldstændig glemt !!! Nogle gode billeder ??
Vi ventede på dig i 15 minuter hvorefter jeg ringede på dine mobil numre, men intet svar. Du gik glip af en masse US biler.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites