ClausN 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2005 Vallåkra træf er et træf/udstilling med divs. ombyggede biler. Ca. 1500 stk. Var der sidste år og der er alt fra gejlede A-traktor til de ondeste Brabus, Alpina og voldsomme Volvo'er. Træffet finder sted på Vallåkra flyveplads (lidt nord for Landskrona) den 20-21 august. Et must see for bil tossede. Til dem som vil med, mødes vi på McDonalds P-plads, Bronsgjutaregatan 3 (Lockarps trafikplads), 3. afkørsel på E6'erne klokken 10:00 lørdag den 20. august. Vil foreslå at vi stiller overskuds bilerne der og kører derefter de ca. 50 kilometer nordpå sammen. Hvem vil med? Se mere på www.vallakratraffen.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Count me in... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2005 Jeg gad godt men er i United Bluff. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2005 rettelse: eftersom der ikke rigtig sker noget lørdag og der stort set kun er veteranbil parade skubber jeg min tur til søndag hvor der skulle være mere gang i den ---------------- Jeg stiller med 3-4 mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 23, 2005 GOD DAMN !!!! Det havde jeg da fuldstændig glemt !!! Nogle gode billeder ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2005 Palle: det var ellers og godt :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2005 rettelse: eftersom der ikke rigtig sker noget lørdag og der stort set kun er veteranbil parade skubber jeg min tur til søndag hvor der skulle være mere gang i den ---------------- Jeg stiller med 3-4 mand Der var masser at kigge på om lørdagen. Alle de udstillede biler var der jo stadigvæk. At der så kørte 150 veteran biler op og ned af landningsbanen et par gange var helt okay. GOD DAMN !!!! Det havde jeg da fuldstændig glemt !!! Nogle gode billeder ?? Vi ventede på dig i 15 minuter hvorefter jeg ringede på dine mobil numre, men intet svar. Du gik glip af en masse US biler..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites