t0mmy 10 Anmeld indhold Skrevet August 5, 2005 Hej Har kig på en lejlighed i östre sorgenfri omkring krydset nobelvägen/amiralsgatan. Er der nogle, som har erfaringer fra dette område, eller kender nogen? Jeg er ikke så bekymret for trafik og støj, da jeg er vant til det og ikke har børn/familie. Er egentlig bare interesseret i, om det er et "dårligt" kvarter eller ej. På forhånd tak. MVH Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Jeg bor på Kiviksgatan, og det eneste støj jeg hører er et par udrykninger og en motorcykle i ny og næ. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Hej Tommy Jeg har boet i Ö. sorgenfri på Torekovsgatan i 4 år og har været fuldt tilfreds, det er centralt og alt hvad du behøver af dagligdags ting ligger i nærheden. Og så tager det kun ca 11 min med bussen til Centralen. Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
t0mmy 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Kanon! Tak for jeres tilbagemeldinger begge to. Så har jeg lidt mere ro i sjælen, når jeg skal skrive kontrakten under ;) Ha' en kanon weekend...and see you on the other side... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Kanon! Tak for jeres tilbagemeldinger begge to. Så har jeg lidt mere ro i sjælen, når jeg skal skrive kontrakten under ;) Ha' en kanon weekend...and see you on the other side... ;) Ja det kan du roligt gøre.... God fornøjelse :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites