Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Ligeså vel som kommentarer suppleret af smileys!!! Forstå det dog! Og kom videre... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Jeg er kommet videre men søger stadig efter samkørsel... Hvad laver du da herinde i samkørselstråden? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Jeg er kommet videre men søger stadig efter samkørsel... Hvad laver du da herinde i samkørselstråden? Forsøger at få dig til at forstå:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 ... forstå hvad? At det er lettere at komme over ved hjælp af en kano end det er at finde samkørsel? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Emnet er så vidt jeg har forstået samkørsel og ikke kajakker eller biler?? Hej Madsen Du Skriver ikke kajakker eller biler, hvad er der tilbage ????????. Der kører også busser over. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Her var der hentydet til bilkøb... Regner med at det siger sig selv når man skriver i en samkørselstråd? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest *pebberspray* Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Hvem er dummest?! Ligeså vel som kommentarer suppleret af smileys!!! Forstå det dog! Og kom videre... Ved ikke hvem der er dummest dig Thomas eller Madsen...?! Synes egentlig at Madsen lægger fint ud m at spørge pænt, mens du bare er distraherende! D kan godt være, at hun ikke fatter din humor, men d kan jo være fordi, at den er total malplaceret! Og hvorfor blive ved med at vifte m det røde klæde foran tyrens ansigt! Lær at stoppe mens legen er god! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Fy for satan da en debat... TSK.....TSK.... Det er sgu trist man ikke som udlandsdansker kan hjælpe hinanden i betragtning af den mængde af danskere der pendler på det tidspunkt... Som jeg ser det, så er drømmejobbet betinget af at han finder et alternativ til toget. Flyet, helikoptere, kanoer, kajakker, badebukser, dykkerudstyr, vandscooter og andet der kan bruges til at fragte folk over og under vandet er udelukket, idet manden ikke er elitesvømmer, ikke har vandscooterparkeringsmulighed på det kommende job og ej heller kan dykke hele vejen til Tårnby... DERFOR spørges der til en venlig sjæl der havde mulighed for at tage 1 stks mandsperson med over broen hver morgen, så han er i Tårnby omkring kl 07.00 KAN DET VÆRE SÅ SVÆRT AT FATTE>!!!!!!!!!!?????????????? Med venlig hilsen Brian ( der er pissed over hjælpsomheden blandt landsmænd).... PS Tillykke med at du kom ind på jurastudiet!!! :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Hejsa! Min kæreste er i den heldige situation at han er kommet i betragtning til drømmejobbet i det sydlige af Tårnby, MEN... den kommende arbejdsgiver har tidligere haft ansatte fra Sverige og han har desværre erfaret at det ikke er særlig godt hvis togene er forsinkede eller aflyste... Han skal være der klokken 7 om morgenen.. Nogen der kan hjælpe??? Madsen. Alle kan komme for sent. Kommer man fra syd/vest eller nordsjælland eller igen fra Malmö er der en mulighed for at komme for sent på arbejde, og det er lige meget om man kører med tog eller bil. Det må arbejdsgiver også indse ;-). Vi kan jo ikke alle bo next door til arbejdet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Ved ikke hvem der er dummest dig Thomas eller Madsen...?! Synes egentlig at Madsen lægger fint ud m at spørge pænt, mens du bare er distraherende! D kan godt være, at hun ikke fatter din humor, men d kan jo være fordi, at den er total malplaceret! Og hvorfor blive ved med at vifte m det røde klæde foran tyrens ansigt! Lær at stoppe mens legen er god! Tror ikke det er et spørgsmål om hvem der er mest dum af mig eller Madsen her, jeg syntes på ingen måde at hun er dum eller lign... Men derimod syntes jeg at du er dum!!! I og med at du blander dig som gæst, registrer dig og deltag. Men som gæst så luk arret fætter!!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest *Pebberspray* Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Rolig nu Fætter Guf! Der er jo en grund t at man må kigge ind som gæst! Og ja, jeg er dum, ikke fordi jeg blandede mig og sagde min mening, men fordi jeg har pustet t den lille gnist af irritation der ulmer i dig! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Hey hey, skal vi ikke lige holde tonen herinde... Samkørslen er fundet og dermed ville jeg kunne håbe man kunne lukke for "debatten" (som ikke burde være en debat ) TAK for dine ord Brian... det har selv chokeret mig herinde hvor meget folk gerne vil tage fejl og gerne starte en debat om noget der ikke bør debateres... Måske burde vi starte en tråd om hjælpsomhed? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Tror ikke det er et spørgsmål om hvem der er mest dum af mig eller Madsen her' date=' jeg syntes på ingen måde at hun er dum eller lign...[/quote'] Dejligt. Jeg synes du er irriterende, for din "humor" er ikke til at forstå. Selv de mest onde bemærkninger kan ikke opvejes af et lille :) bagefter... Tror du sårer mange mennesker på den måde uden at være klar over det... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Er det her ikke samkørselstråden? Hvis det er, så skriv venligst hvis I har BRUGBAR INFO om nogle der kører over broen og stop jeres belærende pjat... Man skulle tro man befandt sig på gul stues debatforum... Vis jer da for f... som voksne mennesker i stedet for jeres latterlige kommentarer... Jeg spurgte om samkørselsmuligheder og ikke om andet... Vi har været igennnem de forskellige muligheder og den her fandt vi bedst... Så hvis I ikke har noget godt at sige så lad være med at sige noget!!! Gad vide om de andre der søger samkørselspartnere er igennem samme latterliggørelse?? Er det her en skide optagelsesprøve?? Lad venligst de voksne mennesker komme til tastaturet... Ja, jeg indrømmer også gerne, at jeg har svært ved at fange din humor ... Jeg tror grunden til du får sådanne svar er, at alle ved hvor let det er at komme til Tårnby, og jeg har svært ved at forestille mig nogle overhovedet ville pandle dertil (i bil). Det er da alt for dyrt. Også for din kæreste, selvom han kun skal betale halvdelen. Hvad med hjemvejen ? Skal han så vente på at hans kørelejlighed alligevl kører forbi, eller kan han ta' toget hjem ? Helt seriøst, så kan jeg slet ikke se fidusen i at pendle i bil, og det er med garanti derfor du får disse svar.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 ... vi ledte ikke efter nogen fidus, bare en kørselsmulighed, ikke andet... ... Kan godt forstå du har svært ved at fange humor i det stykke, for der er ingen... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Der er jo en grund t at man må kigge ind som gæst! Og ja, jeg er dum, ikke fordi jeg blandede mig og sagde min mening, men fordi jeg har pustet t den lille gnist af irritation der ulmer i dig! Hehe Fætter. Ting på skrift, og især herinde kan skam ikke irritere mig. Men jeg er af den mening at man burde reg. sig for at kunne komme med indlæg, hvadenten de er dumme eller ej... Og mon ikke denne debat er ovre med disse ord!!! Vi kan jo altid starte en ny et andet sted:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Dette forum er til for at finde folk til samkørsel. Ikke for at komme med dumsmarte kommentarer om hvorfor man IKKE skal køre sammen. Hvis man ikke har noget at tilbyde kan man smutte ud af tråden. Denne tråd er hermed lukket. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites