Guest Thomsen Anmeld indhold Skrevet August 1, 2005 Er der nogen som kan hjælpe mig???? Har ledt mrd lys og lygte efter en a-kasse i Malmö, og kan kun finde HTF, kan det virkelig passe? og dem kan man kun besøg om onsdagen....Hmm Det er alt for svært at finde ud af hvordan tingene foregår her i Sverige, ville være fedt hvis der var nogen som kunne hjælpe mig:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2005 Husk at du skal være tilmeldt en dansk A-kasse hvis du skal arbejde/arbejder i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Thomsen Anmeld indhold Besvaret August 1, 2005 A-kasse Hej Mette Er medlem af en dansk A-Kasse, men tak for det:-) vil bare gerne vide hvor i Malmö der ligger en A-Kasse???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
oleskyum 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2005 Væsågod, hele striben. http://www.ams.se/akassor.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Thomsen Anmeld indhold Besvaret August 1, 2005 A-Kasse Tusind tak for hjælpen, Jeg prøver at kigge lidt på siden:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2005 Altså, det findes ikke nogen "a-kasse" placered i Malmö eller sådan, kun Arbetsförmedlingen. A-kasserne er centralt placerede oppe i Sthlm, men generellt kan man sige, at hvis du er akademiker, er det så AEA, Akademikernas Erkända Arbetslöshetskassa, du skal kigge närmere på. AEA er tät bundet sammen med fagforeningen SACO, altså Sveriges Akademikers CentralOrganisation, men igen, hvis det specifikt er a-kassen du vil etablere kontakt med, er det så direkt til AEA du skal vende dig. www.aea.se / C. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Thomsen Anmeld indhold Besvaret August 2, 2005 A-Kasse Hej Christian Tak for din hjælp. Men har fundet ud af at der ligger en A-kasse i Malmö, den hedder HTF og ligger på Föreningsgatan, jeg vil prøve at tage derop og høre hvad de har at sige:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites