Persille 10 Anmeld indhold Skrevet July 31, 2005 Nå, nu har vi haft briller oppe og vende - er der så nogen der kender en fornuftig kontaktlinseoptiker i Malmö? "Fornuftig" betyder i denne sammenhæng en der har rimelige priser og gider holde åbent om lørdagen Jeg er godt klar over at det er billigere at købe dem på nettet, men eftersom jeg er "graden lige før førerhund-nærsynet" så insisterer jeg altså på at få tjekket mine øjne 2x årligt og vil gerne have en menneske-optiker jeg kan henvende mig til hvis der opstår problemer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Mener emnet har været oppe før! Det er en stor fordel at søge på tingene først, før du spørger! http://www.sunddebat.com/debat/search.php?searchid=13753 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Hej Thomas, nu er det ikke for at være træls... men det havde jeg faktisk gjort, og alle de nyeste tråde henviser til nettet. Så jeg tænkte at der måske var kommet nye brugere til siden sidst det var oppe - eller at nogen måske havde gjort nye erfaringer siden sidst ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Jo men så kunne man evt. fortsætte i den gamle tråd, så der ikke var 5 tråde om det samme emne. Og det ville også gøre det mere overskueligt, når man skulle søge efter det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Jo men så kunne man evt. fortsætte i den gamle tråd' date=' så der ikke var 5 tråde om det samme emne. Og det ville også gøre det mere overskueligt, når man skulle søge efter det:)[/quote'] Ska' jeg huske på næste gang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dalbjerg 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Hej jeg har selv forsøgt mig lidt og jeg fandt frem til at de var billigere i DK, så der køber jeg mine. Mvh Kenneth Dalbjerg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Hold nu op...hun kan jo ikke se en meter - så hvordan kan vi forlange at hun kan se sine søgeresultater!? ;) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 Hold nu op...hun kan jo ikke se en meter - så hvordan kan vi forlange at hun kan se sine søgeresultater!? ;) :D ROFL - aner pr. omgående muligheder for at udnytte min svagsynethed til at komme gratis på SFHI - Svenska För Handikappade Invandrare! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2005 ....see no evil, hear no evil *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites