Jump to content
Persille

Kontaktlinser??

Recommended Posts

Nå, nu har vi haft briller oppe og vende - er der så nogen der kender en fornuftig kontaktlinseoptiker i Malmö? "Fornuftig" betyder i denne sammenhæng en der har rimelige priser og gider holde åbent om lørdagen :lol: Jeg er godt klar over at det er billigere at købe dem på nettet, men eftersom jeg er "graden lige før førerhund-nærsynet" så insisterer jeg altså på at få tjekket mine øjne 2x årligt og vil gerne have en menneske-optiker jeg kan henvende mig til hvis der opstår problemer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thomas, nu er det ikke for at være træls... men det havde jeg faktisk gjort, og alle de nyeste tråde henviser til nettet. Så jeg tænkte at der måske var kommet nye brugere til siden sidst det var oppe - eller at nogen måske havde gjort nye erfaringer siden sidst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo men så kunne man evt. fortsætte i den gamle tråd' date=' så der ikke var 5 tråde om det samme emne. Og det ville også gøre det mere overskueligt, når man skulle søge efter det:)[/quote'] Ska' jeg huske på næste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold nu op...hun kan jo ikke se en meter - så hvordan kan vi forlange at hun kan se sine søgeresultater!? ;) :D
ROFL - aner pr. omgående muligheder for at udnytte min svagsynethed til at komme gratis på SFHI - Svenska För Handikappade Invandrare! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites