Sony 10 Anmeld indhold Skrevet July 26, 2005 Hvordan er mulighederne for at parkere sin cykel ved svågertorp station? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2005 Gode, der er masser af pladser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2005 Lidt info om emnet: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=153&highlight=sv%E5gertorp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2005 Ja, Toft, det er rigtigt, at vi brokkede os den gang, men når man ser, hvor mange pladser, der nu er tomme, så må det siges, at der er plads nok. Ganske vist er det ude i det fri, men pladserne er der altså. Hvis bare folk ville være lidt mere "fair", når de parkerer cyklerne, så ville der såmænd også være pladser nok i den overdækkede afdeling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret July 27, 2005 En stor stjerne til dig, jeg troede ikke at der var nogen herinde der havde en cykel. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sony 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2005 Bustiderne hænger meget dårligt sammen med øresundstog-tiderne for mit vedkommende, så derfor er det bedre at ta cyklen....så får man da også lidt motion ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2005 Ja' date=' Toft, det er rigtigt, at vi brokkede os den gang, men når man ser, hvor mange pladser, der nu er tomme, så må det siges, at der er plads nok. Ganske vist er det ude i det fri, men pladserne er der altså. Hvis bare folk ville være lidt mere "fair", når de parkerer cyklerne, så ville der såmænd også være pladser nok i den overdækkede afdeling.[/quote'] Ro på nu ik?! Jeg lagde ikke linket her i tråden for at brokke mig, men for at personen evt kunne læse lidt om cykelparkeringens historie på Svågertorp. I linket ville det netop fremgå, at fra at være skod, blev der bygget 120 pladser mere, hvilket har gjort det hele meget bedre :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2005 Jamen, Toft, det var jo bare for at bekræfte, at selvom vi dengang brokkede os, så er det altså OK nu. Det var ikke kritik af dig. :) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites