birkster1977 0 Anmeld indhold Skrevet July 26, 2005 Min kæreste som er phillipiner leder efter arbejde i dagstimerne, hun tilbyder sig selv som rengøringshjælp eller babysitting, så hvis der er nogen som har brug for en rengøring eller skal have passet børn et par timers tid så lad endelig høre fra jer. Hun taler godt svensk og engelsk, kan forstå en del dansk. Det drejer sig om fredage (da hun studere de andre dage i ugen), hun tager 120 sekk pr time og kun i malmø. hvis det har interresse så smid en mail på: eva_levin77@yahoo.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Hej Birkster har hun stadig plads om fredagen? Vi leder efter et par timer og gerne netop om fredagen. Og så måske en fire timer en gang om måneden, hvor der også bliver pudset vinduer osv. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Hej Birkster har hun stadig plads om fredagen? Vi leder efter et par timer og gerne netop om fredagen. Og så måske en fire timer en gang om måneden, hvor der også bliver pudset vinduer osv. Mvh Henrik måske en smule optimistisk at skrive på en så gammel besked =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Ja, du hare nok ret. I skyndingen så jeg slet ikke, at den var fra 2005. Men så står "tilbuddet" jo i hvert fald åbent for andre. Mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Ja, du hare nok ret. I skyndingen så jeg slet ikke, at den var fra 2005. Men så står "tilbuddet" jo i hvert fald åbent for andre. Mvh Henrik hehe ja det er rigtigt nok =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2006 Hej Henke. jeg har sendt en private msg. til dig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2006 Hun tager stadig Rengøringsjob, så hvis der er andre som også kan bruge lidt rengøringshjælp så send mig en PM.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites