Jump to content
Plesner

Nogen der mener de kan spille Pro Evolution Soccer ?

Recommended Posts

Er der nogen der er klar på en gang PS2 her i området ? Det kunne jo være en god måde at få hilst på de forskellige fra forumet på. For min skyld kan det godt være en hverdagsaften. Jeg er pt. desværre uden lærred og projekter (venter på den nye Panasonic eller Sanyo), men har maskine og spil. Men meld lige tilbage om der er nogen der er frisk, så finder vi ud af en løsning. Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Psp Prøv den Nye PSP (playStationPorteble) den er super nice, specielt hvis man tager offentlig trafik frem og tilbage mellem DK og SV Bare en lille appetit vækker til playstation folket PS. den kommer på markedet 1. september

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki, men de havde den da ikke mere da jeg klikkede ind på siden, det er også ulovlig paralel import hvis du sælger den, og hvis man køber den kan det gi problemer senere hen, her tænker jeg på at maskinerne er låst til region koder som vi kender det fra DVD, så ik fed hvis man har en region 1 maskine, men kun kan købe region 2 ting til den. dog løber der et rygte om at koden skulle være brudt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tjekkede lige Laptops senere...og kan godt se den ikke figurerer længere. Måske de netop har valgt at stoppe importen, eftersom den lanceres i Europa snarest. Og ja...koden er vist brudt for læææænge siden *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Køb en spillemaskine så har du en rigtig spillemaskine!!! :-)
Uh ja.. Jeg gad sgu godt have en god pinball maskine i kælderen! Noget som hverken PC, XBOX eller PS2 kan erstatte =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Hejsa.. Jeg er lige kommet hjem fra ferie og mener selv jeg har visse evner i det fodboldspil.. eller har i hvert fald haft det.. så jeg er også frisk på noget PS2 et eller andet sted.. Som alle andre ejer jeg også en ps2 og har det seneste af spillene..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er også klar på lidt spil... fodbold er jeg så ikke lige den stiveste i :) men det kan vel læres. Konen og ungerne er væk i 1 år så jeg har masser af plads til lidt spil og spas. selv har jeg Xbox og de seneste spil til denne. så hvad venter vi på ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites