Jump to content
dalbjerg

Ulykkesforsikring:

Recommended Posts

Hej Hvor har i jeres ulykkesforsikring. Jeg har en i DK og en billig i SE (Få at for en billig bilforiskring). Men min danske bliver opsagt her næste gang jeg skal betale fordi jeg har skiftet bank, den var tegnet igennem min gamle bank. Men har i stadigt en i dk? Jeg arbejder stadigt i DK, så har stadigt danske sygesikring. Mvh Kenneth Dalbjerg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Venner, Link: www.mayday-rescue.dk Tjek denne side de har ulykkesforsikringer som dækker selvom man er bosat i DK og Sverige. Den er tilmeld nok blandt en de billigste i sverige og danmark, ingen andre har kunnet lave en bedre pris til mig end dem. Dækker fra 5% varigt mén til en pris af kun 344,- om året.
Tror du skal kigge det lidt efter i sømmene, min pris var 5489 om året... Men du har sikkert ikke noget fysisk arbejde overhovedet og har sat det laveste ved Dækningsbeløb ved invaliditet - Dækningsbeløb ved død Dækning af behandlingsudgifter Nu vil jeg jo gerne at der er noget tilbage til dem der evt. står tilbage itlf. af at der sker noget... Billigst er ikke altid godt nok....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror du skal kigge det lidt efter i sømmene, min pris var 5489 om året... Men du har sikkert ikke noget fysisk arbejde overhovedet og har sat det laveste ved Dækningsbeløb ved invaliditet - Dækningsbeløb ved død Dækning af behandlingsudgifter Nu vil jeg jo gerne at der er noget tilbage til dem der evt. står tilbage itlf. af at der sker noget... Billigst er ikke altid godt nok....
Man kunne jo godt tro at du arbejder der.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe.... profilen er oprettet idag' date=' kun for at svare denne tråd med et indlæg der lugter af reklame..... :-)[/quote'] Så følg linket =) Elsker altid når et firma skal understrege at de er professionelle på forsiden ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites